Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در بیانیه سفارت ایران در بلغارستان آمده است:

«متعاقب پیگیری‌های مکرر سفارت جمهوری اسلامی ایران در صوفیا و تماس ها و رایزنی های متعدد با مقامات وزارتخانه های امور خارجه، بهداشت و کشور بلغارستان و همچنین سفیر ترکیه در صوفیا، نهایتا عصر روز دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹، طرف ترک، موافقت خود را با عبور ۱۹  کامیون ایرانی متوقف در مرز بلغار رومانی به مقامات بلغاری اعلام و حسب اطلاع واصله، کامیون‌های مذکور، شامگاه همان روز ، وارد خاک بلغارستان شده و در حال عزیمت به مرز ترکیه و سپس کشورمان می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است علیرغم اعمال شرایط و قوانین قرنطینه از سوی دولت بلغارستان، چند روز قبل، مجوز خاصی از ستاد مقابله با قرنطینه این کشور برای عبور این کامیونها صادر شده بود.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترکیه سفارت ایران در بلغارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامی اسرائیل به رفح فعلاً متوقف شده تا ببینند ایران چگونه پاسخ خواهد داد

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: بعد از اعلام موضع صریح رهبری و مسئولان برای تنبیه رژیم صهیونیستی، تمامی ارگان‌های سیاسی و نظامی صهیونیست‌ها به لرزه در آمده است؛ حمله نظامی به رفح فعلاً متوقف شده تا ببینند ایران چگونه، کجا و کی پاسخ تلافی‌جویانه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا شامگاه جمعه ۲۴ اسفند در مراسم هفتمین روز شهادت شهید زاهدی و سومین سالگرد شهادت شهید سید محمد حجازی با بیان اینکه لسان‌الارض و تخت فولاد از هزاران سال پیش برقرار و قدمگاه علما، ادیبان و بزرگان بوده و از ۴۵ سال پیش مزار شهیدان شده است، اظهار کرد: در گذشته گفته می‌شد که یکی از در‌های بهشت در لسان‌الارض باز می‌شود و باور من این است که ۷ هزار شهیدِ راهِ اسلام، بهشتی هستند.

بخش‌هایی از اظهارات سرلشکر صفوی را در ادامه می‌خوانید: یک هفته است که صهیونیست‌ها در وحشت کامل به سر می‌برند و آماده‌باش هستند، حمله نظامی به رفح را متوقف کردند و نمی‌دانند که ایران می‌خواهد چه‌کار کند، لذا وحشت آن‌ها و حامیانشان را گرفته است. این جنگ روانی، رسانه‌ای و سیاسی برای آن‌ها وحشتناک‌تر از خود جنگ است، زیرا هرشب منتظر حمله هستند و عده زیادی از آن‌ها فرار کرده و به پناهگاه‌ها رفته‌اند.

یک هفته از حمله ناجوانمردانه و جنایتکارانه به کنسولگری ایران می‌گذرد و بعد از اعلام موضع صریح رهبری و مسئولان برای تنبیه رژیم صهیونیستی، تمامی ارگان‌های سیاسی و نظامی صهیونیست‌ها به لرزه در آمده است؛ حمله نظامی به رفح فعلاً متوقف شده تا ببینند ایران چگونه، کجا و کی پاسخ تلافی‌جویانه خواهد داد.

اختلاف بین سیاسیون و نظامی‌های رژیم صهیونیستی تشدید شده است، چرا که همه می‌دانند کنسولگری، سرزمین یک کشور است، امروز شهروندان اسرائیل برای برکناری نتانیاهو شعار می‌دهند، تنفر از رژیم صهیونیستی و فشار افکار مردم جهان بر آن‌ها افزایش یافته و ۹۰ کشور جهان حتی در اروپا و کشور‌های غیراسلامی علیه این رژیم تظاهرات برگزارکرده‌اند، حملات مقاومت علیه اسرائیل شدت گرفته و یمن در روز‌های گذشته ۴ کشتی را هدف قرار داده است.

به یاری خداوند، آنچه در آینده فلسطین شاهد خواهیم بود، شکست رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی آن است. پیروزی جبهه مقاومت و ملت فلسطین به رهبری ایران قطعی است و خاورمیانه و غرب آسیای جدید برخلاف طرح و خواسته آمریکا و اسراییل (که برقراری رابطه اسراییل با اعراب و معرفی ایران به عنوان دشمن در منطقه بود) با محوریت ایران و جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت که آمریکا و اسرائیل در آن شکست‌خورده هستند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • ترکیه : پیام‌ ها بین ایران و آمریکا را منتقل کردیم
  • افزایش تردد مسافر از پایانه مرزی نوردوز
  • عبور موشک های ایرانی از فراز پارلمان اسرائیل (عکس)
  • پهپادهای ایران به آسمان قدس اشغالی رسید
  • فیلم/ عبور موشک‌های بالستیک ایرانی از آسمان عراق
  • سلاح اصلی ایران در حمله به اسرائیل /مقامات رژیم صهیونیستی نگران چه هستند؟
  • (ویدئو) عبور پهپادهای ایرانی از آسمان عراق
  • بارش برف در گردنه تیوان/نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش
  • حمله نظامی اسرائیل به رفح فعلاً متوقف شده تا ببینند ایران چگونه پاسخ خواهد داد