Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@15:04:43 GMT

رهایی ۲ گروگان ۲۲ ساله در کمتر از ۷۲ ساعت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۰۴۹

رهایی ۲ گروگان ۲۲ ساله در کمتر از ۷۲ ساعت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروزسه شنبه ۱۲ فروردین ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عاملان گروگان گیری ۲ جوان ۲۲ ساله در ایرانشهر

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از دستگیری عاملان گروگان گیری ۲ جوان ۲۲ ساله در ایرانشهر در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "محمود سعادتی گفت: بامداد ششم فروردین ماه سال جاری در پی گروگان گیری ۲ جوان ۲۲ ساله در خیابان مالکی شهر ایرانشهر بلافاصله تیم‌های از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان ۲ دستگاه پژو ۲ جوان ۲۲ ساله را گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان ایرانشهر و شهرستان‌های همجوار با همکاری تمامی رده‌های عملیاتی پلیس به اجرا در آمد.

سرهنگ سعادتی عنوان کرد: کمتر از ۷۲ ساعت از زمان گزارش گروگان گیری، مخفیگاه متهمان را در یکی از مناطق حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی در عملیاتی مقتدرانه با محاصره کامل محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۳ عضو این باند، گروگان‌ها را صحیح و سالم رها کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمان مشخص شد که این افراد به دلیل اختلافات مالی اقدام به گروگان گیری کرده اند.

وی اظهار داشت: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند. /

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث و انتظامی ۲ جوان ۲۲ ساله گروگان گیری ۲۲ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو

پسر جوان که به خاطر جای پارک خودرو مرتکب قتل شده بود در بم دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عزت‌الله عبدلی نسب فرمانده انتظامی بم گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل عمد در یکی از محله‌های شهرستان بم، بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

در بررسی اولیه مشخص شد به دلیل مشاجره لفظی بر سر جای پارک خودرو یک پسر ۲۰ ساله توسط تبعه ۱۸ ساله به وسیله سلاح سرد به‌شدت مجروح شده و به قتل رسیده است.

در حالی که متهم به قتل نیز متواری شده بود مأموران با واکاوی دقیق صحنه جرم موفق شدند در کمتر از یک ساعت، مخفیگاه قاتل را شناسایی و این متهم را طی یک عملیات ضربتی در یکی از نقاط شهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • ریزش قابل توجه بهای سکه و طلا در کمتر از ۲۴ ساعت
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!