Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس تولید جنسیت: آقا، خانم تعداد: 2 نفر مدرک کارشناسی ارشد شیمی آلی از دانشگاه های معتبر ساکن شهر تهران  سرپرست آزمایشگاه جنسیت: آقا، خانم مدرک کارشناسی ارشد شیمی تجزیه از دانشگاه های معتبر مسلط به فرآیندهای کنترل و تضمین کیفیت و GLP دارای حداقل 2 سال سابقه کاری ساکن شهر تهران  کارشناس آزمایشگاه جنسیت: آقا، خانم مدرک کارشناسی ارشد شیمی تجزیه از دانشگاه های معتبر ساکن شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم مدارک (رزومه شخصی، کپی مدارک تحصیلی) خود را با درج عنوان شغلی درخواستی به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان گرامی ضروری است عنوان شغلی درخواستی را در تقاضای خود درج نمایند. اطلاعات تماس ایمیل sales.fdhpharma@gmail.com

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور تا ١٤ فروردین

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: زمان ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور، از ٢٦ اسفند ماه آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو، فاطمه معین الدینی با اشاره به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور افزود: تعداد ۵۱ هزار نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه در سراسر کشور در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اند که نسبت به سال گذشته ١٨ درصد رشد داشته است.

او افزود: اين افزایش قبولی در دانشگاه پیام نور بیانگر علاقه و اعتماد مردم به این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.

وي اظهار کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه گلستان این دانشگاه به آدرس:reg.pnu.ac.ir،  در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه مندرج در صفحه اول سایت فوق، وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: ثبت نام حضوری و انتخاب واحد پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از ١٥ فروردین ماه ١٤٠٣ لغایت ٢٨ فروردین ماه انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در این خصوص از طریق سایت دانشگاه پیام نوراستان کرمان به آدرس kerman.pnu.ac.ir و فضای مجازی این دانشگاه به آدرس: @kermanpnuk  اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل همزمان دانشجویان پیام نور در دو رشته متفاوت چیست؟
  • دستاورد محققان دانشگاه شریف در نشریه معتبر جهانی منتشر شد
  • تبعیض جنسیتی و نژادی در مناصب ارشد دانشگاه‌های استرالیا
  • رشد ۱۸درصدی پذیرفته شدگان کارشناسی تکمیل ظرفیت ۱۴۰۲ پیام نور
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۲۶ اسفند ماه
  • تحصیل بیش از ۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • دانشگاه پیام نور استان همدان ۹۵۰۰ دانشجو دارد
  • تداوم ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور تا ١٤ فروردین
  • رشد ۱۶ درصدی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت در دانشگاه پیام نور استان