Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جدید دختران نینجا که سنین ۳ تا ۷ سال داشتند با نمایش زیبای هنرهای رزمی خود توانستند با رای ویژه بشیر حسینی و زنگ طلایی او مستقیم صعود کنند.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هنرهای رزمی بشیر حسینی شبکه ۳ هنرهای رزمی بشیر حسینی دختران نینجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوست دارم لژیونر شوم/ در هر بازی بهترین عملکردم را خواهم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم در فصل بیست و سوم کار خود را با هدایت سید مجتبی حسینی شروع کرد و در نیم فصل اول توانست با کسب ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول قرار گیرد. با اتمام نیم فصل و شروع نقل و انتقالات زمستانی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه نتوانست بازیکنی را به خدمت بگیرد تا تنها تیم لیگ برتری باشد که در نیم فصل به تقویت خود نپرداخته است.

در نیم فصل دوم و با گذشت ۸ بازی تغییری در رتبه آلومینیوم تا پایان هفته بیست و سوم به وجود نیامده و این تیم کماکان و با ۳۰ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب آهن در رده نهم جدول ایستاده است. یکی از بازیکنانی که در این فصل در پیراهن آلومینیوم درخشید و توانست حتی به پیراهن تیم ملی نیز برسد، مهدی لیموچی است. این بازیکن با ۵ گل زده بهترین گلزن تیمش نیز شناخته می‌شود و مسلماً در پایان لیگ با پیشنهادهای زیادی از سوی باشگاه‌های دیگر مواجه خواهد شد.

لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با شرایط خود در این فصل اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و هر روز تلاش می‌کنم تا بهتر از دیروز باشم و امیدوارم این روند خوب خود را تا پایان فصل حفظ کنم.

مهاجم جوان آلومینیوم که توانست خود را به پیراهن تیم ملی برساند، در خصوص حضور در اردوی تیم ملی گفت: خواست خدا بود که توانستم نظر مثبت کادر فنی تیم ملی را جلب کنم، با تلاش‌های زیادی انجام دادم توانستم عملکردم را بهبود ببخشم و در نهایت به تیم ملی دعوت شدم. اکنون نیز باید بیشتر تلاش کنم تا جایگاه خودم را در تیم ملی ثابت کنم.

او ادامه داد: دوست دارم لژیونر شوم و فوتبال خود را در خارج از ایران دنبال کنم و همینطور افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را در بازی‌های مختلف نیز به دست بیاورم.

لیموچی در رابطه با دیدار با استقلال تهران که آلومینیوم در خانه و با یک گل نتیجه را واگذار کرد، گفت: در دیدار برابر استقلال بازیکنان تلاش خود را کردند اما گاهی اوقات نتیجه آن طور که انتظار داریم رقم نمی‌خورد، تمام تلاشمان را در دیدارهای باقی مانده می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مهاجم آلومینیوم در خصوص دیدارهای باقی مانده تا پایان لیگ برتر گفت: در هر بازی برای جبران دیدارهای گذشته که امتیاز از دست دادیم وارد زمین می‌شویم تا رتبه خود را در جدول بهبود ببخشیم و در پایان فصل در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

کد خبر 6079070

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب لیلا، دختر الهام علی‌اف و دوست‌پسر یهودی‌اش!
  • دعوت از مردم نوع دوست استان برای اهداء خون
  • (ویدئو) یک روحانی: دوست دارم کنسرت بروم و فیلم بازی کنم
  • (ویدیو) حاج آقا دانشمند: دوست دارم کنسرت بروم اما می‌ترسم
  • دوست دارم لژیونر شوم/ در هر بازی بهترین عملکردم را خواهم داشت
  • آشغال‌های دوست داشتنی
  • آشغالهای دوست داشتنی
  • اختصاصی - واکنش رسمی تراکتور به فسخ خمس
  • آیا خودشیفته‌ها موفق‌ترند؟!
  • یک سنجاب دوست خود را از دست مار نجات داد + فیلم