Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ویروس و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه علاوه بر ممنوعیت تردد در مبادی ورودی، از خروج خودرو‌ها از شهر نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به حساسیت شرایط فعلی، ضمن جلوگیری از تردد خودرو‌های با پلاک داخل و خارج از استان در روز‌های مذکور، با صدور قبض جریمه ۵ میلیون ریالی و توقیف یک ماهه خودرو با متخلفان برخورد خواهد شد.

ملکی اضافه کرد: تمامی مسیر‌های دسترسی به اماکن تفریحی و گردشگری، بقاع متبرکه، تالاب‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها مسدود بوده و از برپایی چادر در حاشیه این اماکن نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

او ادامه داد: محدودیت‌های اعمال شده به منظور حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا بوده و نیازمند همکاری و مشارکت مردم است.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی اماکن تفریحی محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی

ایرج کیانی رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجن گفت: در پی برخورد رخ به رخ پژو و کامیونت ایسوزو در محور بروجن به خوزستان حوالی روستای گدارکبک ۲ نفر جان باخت و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی افزود: مصدومان حادثه پس از رهاسازی به بیمارستان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد
  • حادثه مرگبار در محور بروجن- شهرکرد
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲