Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@00:01:08 GMT

بازدید حجت الاسلام رئیسی از نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی ارتش

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۲۰۷

بازدید حجت الاسلام رئیسی از نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی ارتش

صبح امروز آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دو هزار تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش برای بیماران کرونایی بازدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، صبح امروز آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه به همراه اسماعیلی رئیس حوزه ریاست و سخنگوی قوه قضاییه از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دو هزار تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که فرمانده کل ارتش، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش، معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش رئیس قوه قضاییه را همراهی می‌کردند، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا توسط ارتش جمهوری اسلامی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: فیلم/ گلایه از تعلل در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی حجت الاسلام رئیسی: رویکرد جدید ضد فساد در وزارت بهداشت قابل تقدیر است

آیت الله رییسی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه، در جریان نحوه خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز دوازدهم فروردین ماه، عنوان کرد: امروز که از بزرگترین روزهای ملی و اسلامی ما است باید به ملت بزرگ، ارتش سرافراز و نیروهای مسلح تبریک گفت که هم موجودیت این نظام و هم اسلامیت آن، با اراده مردم رقم خورد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال و در بستر گام دوم، تمدن نوینی را رقم خواهد زد، اظهار کرد: نوید و امید اینکه تمدنی به نام دین و ارزش‌های الهی برای رفاه زندگی انسان معاصر و بهره بردن از مادیات و معنویات به برکت خون شهدای انقلاب و هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش مجاهدان شکل خواهد گرفت که در مقابل همه تمدن‌های مورد ادعا در دنیا الگو باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه نیروی زمینی ارتش در تهران  برای بیماران کرونایی بیان کرد: امروز روز مبارکی برای بنده بود، هم از این جهت که عرض تبریکی به ارتشیان عزیز داشته باشیم و هم اینکه از یک اراده جدی که تحقق پیدا کرده و ظرفیت عظیمی که برای دفاع بیولوژیک، دفاع از ملت، پشتیبانی از مجاهدان بهداشت و درمان و دلگرمی دادن به مردم عزیزمان ایجاد شده، بازدید داشته باشیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید سید ابراهیم رئیسی نیروی زمینی ارتش قوه قضاییه انقلاب ارتش ویروس کرونا مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه نیروی زمینی ارتش قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد + سوابق

به گزارش جماران؛ رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.

طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.

 

حمزه خلیلی کیست؟

 

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی متولد سال ۱۳۴۲ دارای مدرک فوق لیسانس جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران است.

سوابق قضایی:

شروع به کار حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در دستگاه قضایی از آذرماه سال ۱۳۷۴ به عنوان قاضی تحقیق در استان تهران بود و مسئولیت دادیار تهران و دادرس تهران نیز برعهده داشت.

رئیس کل دادگستری کرج (۱۳۸۲/۹/۱۶)

 رئیس کل دادگستری استان گلستان (۱۳۸۴/۵/۱۹)

 رئیس کل دادگستری استان قم (۱۳۸۵/۵/۱۵) 

 رئیس دادگستری استان گیلان (۱۳۹۸/۵/۲۶) 

 رئیس دادگستری خراسان استان رضوی (۱۴۰۲/۴/۳۱)

قابل ذکر است حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در زمان ریاست مرحوم آیت الله یزدی نیز در قوه قضاییه به مدت ۱۰ سال در دفتر نظارت و پیگیری قوه قضاییه فعالیت و عملکرد موثری را بر عهده داشت .

وی همچنین کتب مختلفی را تألیف کرده است.

دیگر خبرها

  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد + سوابق
  • حجت‌الاسلام خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • معاون اول قوه قضاییه منصوب شد
  • با حکم رئیس قوه قضاییه معاون اول قوه قضاییه منصوب شد
  • «حمزه خلیلی» معاون اول قوه قضاییه شد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • چه کسی معاون اول قوه قضاییه شد؟
  • خلیلی، معاون اول قوه قضاییه شد