Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه محدودیت های سختگیرانه تا ۲۰ فروردین تمدید شد، گفت: وضعیت فرد ابتلا به کرونا به محل کار نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پول نیوز،حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در سخنانی اظهار داشت: امروز مصوب کردیم که محل هایی که تست می گیرند و از نظر بالینی متوجه می‌شوند که فرد به ویروس کرونا مبتلا شده است، باید در وهله نخست به فرد نزدیک فرد مبتلا یعنی خانواده همسر و غیره اطلاع دهند تا خانواده نیز مطلع باشند که این فرد مبتلا شده است و دوم اینکه باید حتی به محل کار فرد مبتلا نسبت وضعیت ابتلای فرد به کرونا اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز مصوب کردیم که پروتکل سختگیرانه تا ۲۰ فروردین ماه ادامه یابد و اینکه بعد از ۲۰ فروردین چه پروتکلی اجرا شود هنوز مشخص نیست. قرار شده آمار و ارقام و تحلیل از سوی وزارت بهداشت تا ۱۴ فروردین به دست ما برسد و هر زمان که تحلیل وزارت بهداشت از کشور آماده شد، ظرف امروز و فردا جلسه بگذارید چرا که این مسئله برای صدا و سیما، مردم،  آموزش و پرورش جوانان و آموزش عالی مهم است انشالله بتوانیم یکشنبه اوایل هفته آینده اعلام کنیم.

روحانی تصریح کرد: موضوع مهمی که امروز مطرح شد این است که اکنون شرایط در استانها از لحاظ ابتلا به این ویروس یکسان نیست. بعضی از استان های ما شرایط خوب و خیلی خوب داشته و برخی دیگر از استان ها نیز شرایط مشکلی دارند. طبق اعلام وزارت بهداشت ۲۳ استان در وضع خوب و شرایط قابل قبولی قرار دارند. یعنی یک عده مبتلا و بستری می‌شوند و از آن سو عده‌ای ترخیص اما اعداد پایین است بنابراین آیا ما دو تصمیم بگیریم یا یک تصمیم؟

رئیس‌جمهور ادامه داد: برای استانهایی که شرایط بهتری دارند، تصمیم بگیریم که زودتر فعالیت‌های خود از جمله فعالیت اقتصادی و اجتماعی و... آغاز کنند و استان‌هایی که شرایط متفاوتی دارند با تاخیر چند روزه این کار را صورت دهد که ظرف امروز یا فردا تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

پیک بیماری کرونا بعد از تعطیلات مشخص می‌شود   روحانی آمادگی مواجهه با بحران‌ها را ندارد

 

وی گفت: از مردم تشکر و سپاسگزاری می‌کنیم و توصیه ما به آنها این است که به همه پروتکل ها توجه کنند. این سخت‌گیری‌ها گرچه مشکلاتی به وجود آورده اما برای جامعه و سلامت لازم بوده است انشالله با همکاری باهم، پلیس، بسیج، نیروی انتظامی و همه کسانی که در دروازه خروجی شهرها ایستاده‌اند بتوانیم با کمک یکدیگر و عنایت خداوند از این مرحله عبور کنیم.

ادامه دارد ...

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حسن روحانی دولت دوازدهم کروناویروس بحران محدودیت ۲۰ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری

رئیس پلیس راهور استان مازندران از اعلام محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ و نیم صبح فردا از میدان امام ساری تا میدان ابن شهرآشوب(دروازه بابل ) این شهر به مناسبت اجرای مراسم روز ارتش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار داشت : از ساعت 6 و نیم صبح 29 فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه یگان‌های نظامی محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور مازندران از مسدود شدن مسیر میدان امام تا میدان ابن شهر آشوب از ساعت 6 و نیم صبح روز چهارشنبه مورخ 29 فروردین ماه تا پایان مراسم خبر داد و اذعان داشت: شهروندان ساروی برای تردد می‌توانند از مسیرهای جایگزین مثل خیابان جام جم، بلوار عسکری محمدیان و کمربندی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • محدودیت دامنه نوسان سهام تمدید شد
  • اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری
  • تمدید محدودیت دامنه نوسان سهام
  • محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام تمدید شد
  • تا پایان فروردین: تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته