Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:52:58 GMT

توقیف ۱۹۶ خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۲۶۷

توقیف ۱۹۶ خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهدی باقری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: از شروع اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان، ۱۹۶ خودرو که رانندگان آن‌ها با وجود تذکرات قبلی و صدور جریمه، اصرار به تردد در شهر‌های غیر محل سکونت خود داشتند، توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ۴۵۶ برگ جریمه ۵۰۰ هزارتومانی نیز برای رانندگانی که با پلاک غیربومی وارد دیگر شهر‌ها شده بودند، صادر و خودرو‌های آنان نیز یک ماه توقیف شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۶۵ هزار و ۹۰۰ دستگاه خودرو احراز هویت شدند افزود: در این مدت ۲۳ هزار و ۹۶۰ دستگاه نیز به مبدا برگشت داده شدند.

سرهنگ باقری گفت: ۱۲۵ نیروی پلیس راهور در ۷۰ نقطه ورودی و خروجی استان مازندران بر تردد خودرو‌ها نظارت می‌کنند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور طرح فاصله گذاری اجتماعی جرایم رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • توقیف ۴۸ خودرو در نیشابور
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند