Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، تاکید کرد: حمایت و همکاری مردم اصل است و اگر جمهوری اسلامی ایران تا امروز در مقابله با ویروس خطرناک کرونا موفقیت های خوبی بدست آورده، به‌خاطر حمایت و همکاری مردم بوده است.
به گزارش خرداد،‌ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه با تبریک دوازدهم فروردین ماه به عنوان روز جمهوری اسلامی، گفت: دوران دفاع مقدس، تحریم و شاید شیوع کرونا، سه امتحان بزرگ الهی برای مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که در هر سه این آزمون ها، با همراهی و همکاری و حمایت مردم سربلند و پیروز بیرون آمده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس‌جمهور در بخشی از اظهارات خود با بیان اینکه برای بعد از ۲۰ فروردین چه پروتکلی باید اجرا شود،‌ خاطرنشان کرد: مصوب کرده بودیم که محدودیت ها تا ۱۵ فروردین باشد،‌ امروز همه به این نتیجه رسیدیم که آن را تا ۲۰ فروردین ادامه دهیم؛  اگرچه هنوز آمار و ارقام و تحلیل بدست ما نرسیده  و قرار شد وزارت بهداشت این تحلیل را تا ۱۴ فروردین به ما بدهند. 
وی ادامه داد: اما اینکه بعد از ۲۰ فروردین چگونه باشد و پروتکل چه باشد، بنا شد وزارت بهداشت و وزارت کشور آن را طی امروز و فردا آماده کنند و هر زمان آماده شد،‌ ما آماده هستیم تا جلسه برگزار کنیم؛ البته به طور طبیعی ما صبح یکشنبه جلسه داریم. ولی اگر زودتر آماده شد می توانیم اطلاع دهیم و جلسه را زودتر بگذاریم.
متن سخنان رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دوازدهم فروردین ماه ۴۱ سال پیش در چنین روزی نظام جمهوری اسلامی ایران با آراء قاطع مردم به عنوان نظام مصوب و دائمی این کشور اعلام شد و یکی از افتخارات انقلاب اسلامی این بود که ما را به جمهوری اسلامی هدایت کرد و امروز الحمدالله هم جمهوریت و هم اسلامیت به عنوان دو رکن مورد اهمیت نظام و مردم است.
می‌خواهم از مردم عزیز و بزرگوار کشور تشکر ویژه‌ای داشته باشم که از آغاز این ابتلاء و مشکل ویروس کرونا، همکاری بسیار خوبی با ستاد ملی کرونا داشته و دارند.
در مراحل مختلف یک فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را مد نظر قرار دادیم و در هر مرحله‌ای مردم حمایت کردند. وقتی که گفتیم از شهری می‌خواهید خارج شوید، حتماً باید کنترل و غربالگری شوید و اگر علامتی نداشتید به سفر ادامه دهید والا به مبدأ برگردید، مردم همکاری کردند.
در مرحله دوم گفتیم مردم از استان‌های خودشان جز موارد ضروری به استان‌های دیگر سفر نکنند و افراد مسافری که این ایام خارج شدند از موطن‌شان سریع‌تر به وطن‌ اصلی‌شان برگردند، باز هم مردم حمایت کردند و آن وقتی که گفتیم فروشگاه‌های پرجمعیت و پرتردد تعطیل شود، مردم قبول کردند.
ادامه دارد ... برچسب ها: کرونا ، تحریم

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا تحریم جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان اظهار کرد: مردم پاکستان از ابتدای انقلاب علاقه بسیاری به جمهوری اسلامی پیدا کردند و اشتراک‌های فرهنگی و دینی میان مردم دو کشور وجود دارد.

او گفت: مردم این کشور هنگام سفر مقام معظم رهبری به پاکستان استقبال ویژه ای از ایشان به عمل آوردند و همواره دستاوردهای ایران را مورد تحسین قرار می‌دهند.

ترقی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به این کشور باعث رفع تنش و ایجاد اتحاد و همبستگی میان دو کشور و ملتهای منطقه خواهد شد و می‌تواند به توسعه دستاوردهای اقتصادی و سیاسی بینجامد.

قائم مقام حزب موتلفه متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی و گروهک های ضدانقلاب تلاش بسیاری دارند تا از وابستگی ارتش پاکستان به آمریکا برای نفوذ در مرزها و ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کنند بنابراین تحکیم روابط بین دو کشور نقش موثری خواهد داشت .

این فعال سیاسی افزود: سفر آقای رئیسی به پاکستان آثار و برکات بسیاری خواهد داشت و می‌تواند دو کشور را در جهت نابودی اسرائیل و گروهک‌های تروریستی همبسته تر کند.

او در پایان گفت: پاکستان در پیمان های مشترک بسیاری با جمهوری اسلامی قرار دارد و تقویت روابط با این کشور نقش بسیاری در افزایش تولید و بهبود شرایط اقتصادی و افزایش صادرات غیرنفتی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • مردم پاکستان و ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلوم در کنار هم هستند
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • رویترز: اتحادیه اروپا امروز درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • رویترز : اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است