Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد کرمی  فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور  اظهارداشت: یکهزار دستگاه خودرو سبک و سنگین رده‌های نظامی، بهداشتی و خدماتی در رزمایش ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف سیستان و بلوچستان حضور دارند و معابر و مناطق مختلف مدنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان را سالم سازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد کرمی گفت: این رزمایش به همت یگان‌های جنگ نوین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، گروه‌های جهادی و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی بیان کرد: برای مهار و نابودی ویروس کرونا سپاه و بسیج از همه ظرفیت و امکانات بیولوژیکی خود بهره برده و همراه وزارت بهداشت و ستاد کرونا وارد میدان عمل شده است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با بیان اینکه مسوولیت و ماموریت رزمایش تامین سلامت مردم است تصریح کرد: رزمایش دفاع بیولوژیک بخشی از پازل دفع ویروس را انجام خواهد داد و تکمیل این عملیات مشارکت و همکاری همه‌جانبه مردم را می‌طلبد.

وی افزود: موفقیت و حصول نتیجه این عملیات به همکاری شهروندان در عدم خروج از منزل بستگی دارد، که انتظار می‌رود مردم در خانه‌های خود بمانند و از رفتن به تفریح و خارج شدن از منزل خودداری کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا در منطقه کاهش یابد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد

رزمایش مشترک نیروهای دریایی سوریه و روسیه در پایگاه طرطوس، امروز (سه شنبه)آغاز شد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز در این باره اعلام کرد: نیروی دریایی سوریه با همکاری یگان روسیه، رزمایش مشترک نیروهای دریایی را در پایگاه (طرطوس) آغاز کردند.

این منبع افزود: تمرینات مشترک سوریه و روسیه شامل عملیات دریایی، عملیات تیراندازی و شلیک هوایی برای پاسخ به حملات متخاصم است.

هدف این رزمایش گسترش تعامل میان نیروهای مسلح دو کشور و افزایش موفقیت اقدامات ضدتروریستی مشترک آنهاست.

روسیه و سوریه چند ماه پیش نیز یک رزمایش مشترک با حضور نیروها و پدافند هوایی با هدف بالابردن آمادگی خود برای مقابله با حملات هوایی دشمن، انجام دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز بزرگترین رزمایش دریایی ترکیه آغاز بزرگترین رزمایش دریایی آمریکا و ژاپن

دیگر خبرها

  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری