Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@08:31:14 GMT

واکنش کولاکوویچ به فسخ قراردادش با ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۴۵۴

خرداد: سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران از دلیل فسخ قرارداد خود سخن گفت و تاکید کرد قصد دارد هدایت یک تیم اروپایی را بر عهده بگیرد.
به گزارش خرداد، ایسنا و به نقل از سایت onset لهستان، قرارداد ایگور کولاکوویچ با تیم ملی والیبال ایران تا سپتامبر سال جاری میلادی اعتبار داشت ولی لغو بازی‌های المپیک سبب شد عملا رویدادی تا پایان مدت قرارداد او وجود نداشته باشد و به همین خاطر قرارداد این مربی صرب با تیم ملی والیبال ایران فسخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ایگور کولاکوویچ در ارتباط با پایان همکاریش با تیم ملی والیبال ایران گفت: قرارداد چهار ساله من باید بعد از بازی‌های المپیک در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ به پایان می‌رسید. بعد از آن روز، من می‌خواستم چالش جدیدی را در یکی از باشگاه‌های اروپایی تجربه کنم. به دلیل شیوع ویروس کرونا، رقابت‌های لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک به تعویق انداخته شد. در این شرایط تا پایان قرارداد من هیچ تورنمنتی برگزار نمی‌شود. وضعیت پس از شیوع ویروس کرونا در ایران، مانند سایر کشورهای جهان بسیار دشوار است. بودجه فدراسیون ایران، تنها برخی از مشکلات مربوط به این وضعیت است، به همین دلیل رییس فدراسیون والیبال ایران، آقای داورزنی از من خواست که با توافق متقابل قرارداد را فسخ کنم. البته، من موافقت کردم زیرا این تنها راه حل معقول بود.  
به این ترتیب دوران حضور ایگور کولاکوویچ سرمربی صربستانی در تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید و این مربی در المپیک توکیو که قرار است سال آینده برگزار شود روی نیمکت تیم ملی ایران نخواهد بود. 
کولاکوویچ از فوریه ۲۰۱۷، زمانی که جایگزین رائول لوزانو شد، سرمربی تیم ایران بود. 
تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های المپیک توکیو که سال آینده در مردادماه برگزار می‌شود با تیم‌های لهستان، ونزوئلا، ایتالیا، ژاپن و کانادا هم‌گروه شده است.  برچسب ها: کولاکوویچ

منبع: خرداد

کلیدواژه: کولاکوویچ تیم ملی والیبال ایران بازی های المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس

رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در انتهای فصل به پایان خواهد رسید.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی عملکرد جالب توجهی داشت و توانست در پست‌های مختلف، بازیکنان خوب و با کیفیتی را همچون عبدالکریم حسن مرد سال ۲۰۱۸ آسیا و اوستون اورنوف پدیده تیم ملی ازبکستان را جذب کند.

پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی و جاشنین یحیی گل‌محمدی در نیم فصل دوم روند رو به رشدی را طی کرده و حالا در کنار رقیب سنتی خود یعنی استقلال مدعی کسب عنوان قهرمانی در بیست و سومین دوره از رقابت‌های لیگ برتر است.

هواداران این تیم در این روزها علاوه بر اینکه خواستار تکرار عنوان قهرمانی در این فصل و خاطرات خوب فصل گذشته هستند یک دغدغه مهم و جدی دیگر نیز دارند. در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.با مرور اسامی این بازیکنان و تعداد آنها، باید گفت سرخ‌پوشان در خطر از دست دادن یک تیم کامل از ستاره‌های خود هستند.

البته حضور بازیکنان و روند تمدید قرارداد آنها با باشگاه منوط به نظر سرمربی تیم یعنی اوسمار ویرا است. از طرفی نیز باشگاه مذاکراتی را با این مربی برزیلی برای تمدید قرارداد داشته و شنیده‌ها حاکی از آن است که اوسمار خواستار حفظ تمامی بازیکنان خود بوده و این موضوع را به باشگاه اطلاع داده است.

از طرفی نیز بسیاری از باشگاه های متمول لیگ برتری فرصت را مغتنم شمرده و در تلاش هستند تا از موقعیت پیش آمده استفاده کنند و ستاره‌های پرسپولیس را در تابستان سال جاری به خدمت بگیرند. یکی از این باشگاه‌ها مذاکرات جدی با ۴ بازیکن این تیم داشته و به نظر می‌رسد اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت تمدید قراداد بازیکنان خود اقدام سریع و موثری نداشته باشد، باید در پایان این فصل شاهد جدایی بسیاری از مهره‌های کلیدی تیم باشیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • واکنش سرمربی تیم ملی به شکست تیلور