Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌محمد هاشمی روز سه‌شنبه در سفر به سمیرم به همراه معاونان خود در بازدید از پایگاه‌های امدادی و ایستگاه کنترل سلامت این شهرستان اظهار داشت: سمیرم با وجود واقع شدن در مسیر اصلی ترانزیت بار و خودروی جنوب به مرکز کشور، در مبارزه با کرونا خوب عمل کرده است.

به گفته وی، امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر در جای جای استان اصفهان از ۲۴ اسفند سال گذشته تاکنون مشغول انجام خدمت در بخش‌های امدادی و مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان‌اینکه در منطقه سمیرم نیز همه پایگاه‌های امدادی و جاده‌ای پایش موارد مشکوک را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: افزون بر ۲ هزار نفر در سراسر استان اصفهان در این پایش‌ها مشکوک تشخیص و به مراکز بیمارستانی ارجاع داده شدند.

هاشمی به احداث ۲ پد استقرار بالگرد در2  بخش سمیرم نیز اشاره کرد و گفت: این پدها در مواقع بحرانی و شرایط خاص عملیاتی، کمک‌دهنده و موثر خواهند بود.

وی در عین حال کوچ عشایر به سمیرم و شهرستان‌های غرب استان اصفهان در این بازه زمانی را مشکل‌ساز و خطرناک عنوان کرد و از جامعه عشایری خواست تا زمان کوچ خود را تا بهتر شدن شرایط کرونایی به تعویق بیندازند.

رییس جمعیت هلال احمر سمیرم نیز تصریح کرد: پراکندگی زیاد روستایی و جاده‌های متعدد روستایی، شهری،  بزرگراهی و حتی بین مزارع، کار در این شهرستان را متفاوت و سخت کرده است.

سیدنورمحمد موسوی اظهار داشت: این سختی کار در پایگاه امدادی شهید افشاری هلال احمر مستقر در گردنه برفگیر و سخت‌گذر پشته در کیلومتر ۳۵ جاده یاسوج بیشتر و مسلموس‌تر است.

وی با بیان‌اینکه تردد در زمان ریزش برف و بارش باران مشکلاتی برای تردد مسافران و رانندگان ایجاد می‌کند، افزود: هلال احمر و امدادگران این جمعیت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مردم حتی در این روزهای کرونایی و کم تردد هستند.

رییس جمعیت هلال احمر سمیرم  باردیگر از مسوولان خواست تا با توجه به آغاز و ادامه اجرای طرح چهار خطه شدن این مسیر شریانی در مرکز کشور، گردنه پشته حذف شود تا تصادف و سوانح در این محور نیز به حداقل ممکن برسد.

خیران و داوطلبان می‌توانند برای تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب ۵۴۰۵۴۰۰۰۹۴ نزد بانک ملت شعبه میر به نام جمعیت هلال احمر استان اصفهان و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۳۷۰۸۶۶۸ به نام این جمعیت واریز کنند.

شهرستان کوهستانی و سردسیر سمیرم در جوار دنا و زاگرس میانی، با پنج هزار و ۲۲۴ کیلومتر مربع مساحت، ۱۵۰ روستا و آبادی، چهار بخش و ۶ شهر در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان و ۱۶۴ کیلومتری شمال یاسوج واقع شده است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا سمیرم بیماری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمیرم بیماری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا سمیرم بیماری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در میناب آغاز شد

احسان محسنی در گفت‌وگو با مهر، تبریک حلول ماه پر خیر و برکت رمضان، افزود: اجرای این طرح در جمعیت هلال احمر بسیار ارزشمند است چون برای «نه به تصادفات و کاهش تلفات جاده ای» اجرا می‌شود.

وی ضمن قدردانی از داوطلبان، نجات گران، امدادگران و جوانان پرشور که در طرح نوروزی حضور دارند، اظهار داشت: ۴ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات جاده‌ای در طرح نوروزی میناب فعال است.

وی افزود: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۴ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳، اجرا می شود، دراین طرح یک پست ثابت در دوراهی میناب، بندرعباس و ۳ پست سیار در کنار مسجد ابوالفضل (ع) دوراهی در نوجوان و دوراهی راونگ به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران نوروزی فعال هستند.

محسنی خاطرنشان کرد: همه کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان در آماده باش کامل هستند و پنج تیم ارزیابی هلال احمر شامل تیم‌های واکنش سریع، تیم توانا، امداد هوایی، آنست، تیم مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر شبانه روز در پایگاه‌های امدادی فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار خدمات امدادی و بشردوستانه، آموزش‌های هلال احمر، پویش هلال رحمت، داوطلب یار امداد و نجات، پویش ملی بشردوستی، مرهم برای زائر، نیابت (کمک به سالمندان)، مروجین سلامت، پایش و غربالگری سلامت در پست‌های ثابت امدادی مراکز بخش ها اجرا می‌شود.

کد خبر 6056751

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه سقوط خودرو در بویراحمد
  • آماده باش امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان
  • آغاز طرح امداد و نجات نوروزی توسط هلال احمر خراسان شمالی
  • افتتاح طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • پایان عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان
  • کمک‌های غیرنقدی هلال احمر قزوین به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌احمر کردستان
  • طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در میناب آغاز شد
  • جذب ۲۰۰ امدادگر جوان در جمعیت هلال احمر استان فارس