Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@12:09:23 GMT

چالش فکری گریژمان با بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۵۵۸

چالش فکری گریژمان با بارسلونا

هافبک فرانسوی بارسلونا با سران این باشگاه دچار چالش شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «le10sport» فرانسه خبر داد آنتونیو گریژمان، هافبک بارسلونا با مسئولان باشگاه دچار چالش فکری شده است.

ستاره فرانسوی در ابتدای فصل جاری با مبلغ 120 میلیون یورو از اتلتیکو به بارسلونا آمد تا بتواند توانایی خودش را در باشگاهی بزرگتر نشان دهد و چندین سال بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به نظر می رسد عملکرد گریژمان در فصل جاری برای سران باشگاه رضایت بخش نبوده و می خواهند از او به عنوان وسوسه باشگاه های دیگر برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند.

آبی-اناری ها از تابستان گذشته به دنبال جذب نیمار، ستاره پاری سن ژرمن و لوتارو مارتینز، مهاجم اینتر بودند اما موفق به این کار نشدند.

به همین خاطر می خواهند گریژمان را تقدیم یکی از این باشگاه ها کنند تا به انتقال مهاجمانشان رضایت دهند. این تصمیم بارسلونا باعث ایجاد چالشی فکری برای هافبک فرانسوی شده است.

تمام آرزوی گریژمان با این تصمیم سران باشگاه اسپانیایی به باد رفته و این بازیکن به دنبال راه حلی است تا بتواند در کاتالونیا بماند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا چالش گریژمان یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستمدار فرانسوی به دلیل حمایت از طوفان الاقصی مجازات شد

مقام‌های قضایی فرانسه یک سیاستمدار این کشور را به دلیل آنکه عملیات «طوفان الاقصی» از سوی جنبش حماس را در راستای «مقاومت» خوانده بود مجازات کردند.

به گزارش ایسنا، دادگاهی در فرانسه یک عضو سابق شورای شهر حوزه لیون را به خاطر آنکه عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر گذشته از سوی رزمندگان جنبش حماس علیه صهیونیست‌ها را «اقدام برآمده از مقاومت» خوانده بود را محکوم به چهار ماه حبس تعلیقی کرد.

این مجازات از سوی دادگاه شهر گرونوبل فرانسه علیه «محمد مکنی» از نمایندگان حزب سوسیالیست فرانسه و عضو سابق شورای شهر «اشیرول» واقع در حوزه لیون ارائه شده و قاضی دادگاه او را به «حمایت از تروریسم» متهم کرد.

عضویت مکنی مدتی پیش به خاطر محاکمه قضایی توسط اکثریت اعضای شورای شهر مذکور معلق شد اما با این وجود دادگاه برای او حکم ممنوعیت تصدی مناصب سیاسی را صادر نکرد.

مکنی با تاکید بر اینکه صحبت‌هایش درباره عملیات طوفان الاقصی را پس نمی‌گیرد، هنگام خروج از داگاه خود را بی‌گناه دانسته و متعهد به تلاش برای تجدید نظر در حکم مجازاتش شد.

او ساعاتی بعد از اجرای عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) با انتشار پستی به زبان‌های عربی و فرانسوی تاکید کرد: «هر کسی که باد بکارد طوفان درو می‌کند و اهانت و تکبر بدون مجازات باقی نخواهد ماند.»

او اضافه کرد که این عملیات «به وضوح یک اقدام برآمده از مقاومت» بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدعیان حقوق بشر به برقراری آتش‌بس در غزه کمک کنند
  • دهقان: مدعیان حقوق بشر به برقراری آتش‌بس در غزه کمک کنند
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • سیاستمدار فرانسوی به دلیل حمایت از طوفان الاقصی مجازات شد
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم