Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:37:29 GMT

نتیجه حضور مردم در طبیعت به هدر دادن زحمات کادر درمانی است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۶۹۰

نتیجه حضور مردم در طبیعت به هدر دادن زحمات کادر درمانی است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تصویب برخی از قوانین در سراسر کشور و در استان همدان، عنوان کرد: در روزهای اخیر شاهد برخی از قوانین بوده‌ایم که از هموطنان خواسته شده تا با پرهیز از سفرهای غیر ضروری در منازل خود بمانند.

وی تاکید کرد: این مقررات سختگیرانه که توسط ستاد مقابله با کرونا مصوب شده برای آن است که بتوانیم شرایط فعلی را مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان با بیان اینکه در شرایط زمانی خاصی قرار گرفته‌ایم، به لزوم ماندن در منزل در روز ۱۳ فروردین اشاره کرد و گفت: در این روز که بنا بر سنت‌های قدیمی مردم به طبیعت می‌روند، خواهش ما از مردم این است، امسال به دلیل شرایط به وجود آمده، با ماندن در منزل با ستاد مبارزه با کرونا همکاری کنند.

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند که قوانین اعمال شده به جهت حفظ سلامتی خود آنها است و همکاری آنها زمینه‌ساز حفظ سلامتی خود و خانواده خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نتیجه حضور مردم در طبیعت را به هدر دادن زحمات کادر درمانی دانست و اظهار داشت: بیرون رفتن در روز طبیعت در شرایط عادی مشکلی ندارد، اما امروز شرایط جامعه بسیار متفاوت است و همکاری مردم را طلب می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز از کادر درمانی تا نیروی‌های مردمی همه و همه در حال خدمت‌رسانی و فعالیت‌های جهادی هستند، گفت: عدم رعایت قوانین موجود و همراهی نکردن ۲۰ درصد از مردم، زحمات ۸۰ درصد باقی مردم را که در خانه مانده‌اند و همکاری کرده‌اند را به هدر خواهد رفت.

آیت الله شعبانی ادامه داد: درست است که ماندن در خانه با سختی‌هایی همراه است، اما نباید فراموش کنیم که اگر این سختی‌ها را امروز تحمل نکنیم، با سختی‌های بیشتری در آینده مواجه خواهیم بود، بنابراین همکاری امروز، اقدامی عقلانی است.

وی همت ملی و عزم جدی مردم را، راه حل رفع این مشکل دانست و گفت: کادر پزشکی ما به تنهایی نمی‌تواند وضعیت موجود را را کنترل کند و لذا در شرایط فعلی که رفتن به طبیعت نه ضرورت عقلی دارد و نه شرعی؛ امسال باید در منزل خود قدردان طبیعت باشیم.

امام جمعه همدان با تقدیر از همه کسانی که در این مدت در مبارزه با این ویروس منحوس در خط مقدم حضور داشته‌اند، خاطر نشان کرد: همه ما قدردان زحمات کادر درمان، طلاب، بسیج مردمی، سپاهیان و نیروهای نظامی و انتظامی هستیم که در ایام عید به جای آنکه در کنار خانواده خود باشند، در بیمارستان‌ها و در خیابان‌ها مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.

کد خبر 4889654

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان سیزده به در ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید سیلاب گرگان طرح غربالگری شهرکرد بارش باران تردد وسایل نقلیه ماسک طبی ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد