Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جمشید وفا مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شعبه استان زنجان اظهار کرد: با توجه به سامانه منسجم این مجمع که مدیریت آن درحال حاضر بعهده دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می‌باشد ، در شرایط کنونی بعنوان محور تجمیع کمکهای مردمی سلامت ودرمان بیمارانcovid19 در کل کشور انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ انسان ها روزهای سخت و دشوار ارزشمندی های خود را آشکار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویش های مردمی در جامعه ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است . 

از میان بسیاری پویش ها و انجمن ها و مجامع گوناگون، مجمع خیرین سلامت که یک NGO کشوریست، شاخص ترین آنهاست. شاکله اصلی آنرا در سراسر کشور پزشکان و اندیشمندان رده بالای کشوری تشکیل داده و به همین جهت نزد مسولسن رده بالای کشور،از اعتبار خاصی برخوردار می باشد.

این مجمع بستری قانونی برای ساماندهی فعالیتهای خیریه در حوزه سلامت می باشد  ویکی از اهداف آن هدایت کمک‌های مردمی به اولویت‌های سلامت، و پیشگیری از موازی کاری ها و اتلاف منابع در این حوزه می‌باشد.

با توجه به سامانه منسجم این مجمع که مدیریت آن درحال حاضر بعهده دکتر حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می‌باشد ، در شرایط کنونی بعنوان محور تجمیع کمکهای مردمی سلامت ودرمان بیماران covid19 در کل کشور انتخاب شده است.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور نیز از کمک 85 میلیارد تومانی خیرین سلامت از کل کشور برای مقابله با کرونا خبر می دهد . 

دکتر حسینعلی شهریاری دبیر مجمع خیرین سلامت و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  اظهار داشت: اعضای مجمع خیرین سلامت از ابتدای شیوع ویروس کرونا همگام و هم پا با دانشگاه‌های علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌ها، پای کار آمده اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از استان‌ها فعالیت چشمگیری در حوزه جمع آوری و مشارکت خیرین برای مقابله با کرونا ویروس داشته اند،بیان کرد: خیرین سلامت اقدامات زیادی در مورد تهیه اقلام مورد نیاز بیمارستانها ومراکز بهداشتی و درمانی داشته اند.

شهریاری مدیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، با بیان اینکه انتظار از خیرین سلامت مشارکت بیشتری در کمک برای مقابله با کرونا است،تصریح کرد: خوشبختانه برخلاف بسیاری از کشورهای مدعی ایران اسلامی در مورد تهیه اقلام مورد نیاز مصرفی مردم کمبودی ندارد و همه دستگاهها در حال کمک برای مقابله با شیوع کرونا ویروس هستند.

مجمع خیرین سلامت شعبه استان زنجان از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده .

این مجمع در ادامه خدمات خود در حوزه سلامت با شروع بحران بیماری کرونا ویروس، همگام با دیگر استانها  برنامه های مشارکتی را در مقابله با بیماری متمرکز نموده است .

با توجه به اینکه  طبق صلاحدید ستاد کشوری ودستور مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان، محور جمع‌آوری کمک‌های مردمی حوزه سلامت وامداد  و درمان بیماران مبتلا به covid19 میباشد مشارکت خیرین در این حوزه شتاب بیشتری گرفته است .

در استان زنجان دکتر جمشید وفا مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شعبه استان ضمن تشکر ازاقدامات منسجم  هیات مدیره و هیات امنا مجمع خیرین سلامت استان، از پزشکان ومعتمدین و فرهیختگان زنجان افزود: مجمع خیرین سلامت شعبه استان زنجان همپای مجمع کشوری و یاری تمامی انسانهای خوب زنجانی، تمامی تلاش خود را برای کمک به بیماران استان زنجان به ویژه بیماران درگیر با covid19 به کار خوهد بست.

دکتر جمشید وفا مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شعبه استان زنجان در پایان افزود: ضمن تشکر از همه عزیزان زنجانی، درخواست داریم با کمک‌های نقدی خود این مجمع را  یاری نموده و ما را از نظرات و رهنمودهای خود بی یهره ننمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت بیماران کرونایی شعبه استان زنجان برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت