Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@11:54:53 GMT

انفجار خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۷۳۷

انفجار خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه

رئیس اداره گاز ماکو از انفجار خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه در نزدیکی مرز زمینی گمرک بازرگان خبرداد. به گزارش پول نیوز، نوری نسب با اشاره به انفجار خط لوله گاز صادراتی از ایران به کشور ترکیه در نزدیکی مرز زمینی گمرک بازرگان در ساعات اولیه صبح امروز ۱۲ فروردین افزود: در پی این حادثه در راستای ارزیابی حادثه، نیرو‌های امدادی به مرز زمینی خاک ایران اعزام شد که معلوم شد این انفجار در خاک ترکیه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره گاز ماکو گفت: این انفجار هیچ گونه تاثیری در گازرسانی به مناطق مرزی و شهری ماکو ندارد و به هیچ عنوان قطعی گاز را در پی این حادثه شاهد نخواهیم بود.
وی از مردم منطقه آزاد ماکو خواست تا به شایعات گوش نداده و اخبار را از مراجع و خبرگزاری‌های رسمی پیگیری کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منطقه آزاد ماکو خط لوله گاز صادراتی ایران ترکیه انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف خط لوله گازی آی‌پی در سفر رئیسی به پاکستان حائز اهمیت است

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان به اهمیت سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف خط لوله انتقال گاز به پاکستان در این سفر اهمیت دارد، زیرا ایران به تعهدهای خود در این زمینه عمل کرده است.

به گزارش شانا، احمد امیرآبادی فراهانی به اهمیت سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان اشاره و اظهار کرد: تعیین تکلیف خط لوله انتقال گاز به پاکستان در این سفر حائز اهمیت است، زیرا ایران به تعهدهای خود در این زمینه عمل کرده و خط لوله انتقال گاز تا مرز پاکستان برده شده است.

وی افزود: اگر پاکستان گاز طبیعی را از طریق ایران به مصرف‌کنندگان کشورش برساند، بی‌شک رضایتمندی مطلوبی در داخل و به نفع دولت این کشور شکل خواهد گرفت؛ زیرا تأمین گاز آن‌ها از طریق گازمایع (ال‌پی‌جی) است که بسیار گران تمام می‌شود و این خط لوله می‌تواند در اقتصاد، رشد صنعت و آسایش مردم پاکستان مفید واقع شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان تصریح کرد: پیشنهادهایی برای عملیاتی‌کردن این خط لوله وجود دارد، اما بعضی از کشورهای ثالث خارج از منطقه با ایجاد موانع، دخالت‌هایی در این زمینه دارند که دولت پاکستان باید بدون توجه به آن‌ها منافع مشترک دو ملت را مدنظر قرار دهد.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه دولت سیزدهم در توسعه همکاری با همسایگان موفق عمل کرده است، بیان کرد: یکی از کارهای سازنده دولت در حوزه سیاست خارجی، تقویت همکاری‌ها با کشورهای همسایه و منطقه ازجمله پاکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، عراق و... بوده است.

دیگر خبرها

  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟​
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟
  • پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان باید حل شود
  • تعیین تکلیف خط لوله گازی آی‌پی در سفر رئیسی به پاکستان حائز اهمیت است
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • درباره حادثه ایران و ساقط شدن ریزپرنده ها علنی صحبت نکنید