Web Analytics Made Easy - Statcounter

مساجد بروکسل برای کمک به مداوای بیماران کرونایی، مبلغ ۳۳ هزار یورو به یکی از بیمارستان های بلژیک اعطاء کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «اخبارنا»، با شیوع ویروس کرونا در بیشتر کشورهای جهان، انجمن مساجد بروکسل در اقدامی انسان دوستانه که تجلی بخش روح اسلام حقیقی است، مبلغ 33 هزار یورو به یکی از بیمارستان های شهر بلژیک اعطاء کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منابعی از انجمن مساجد بلژیک گفتند: بیمارستان «س. اش او سن ببیر» این مبلغ را به خرید دستگاه های تنفسی برای بیماران کرونایی اختصاص داد. این مبلغ توسط افراد نیکوکار از 20 مسجد بروکسل جمع آوری شده است. این اقدام خیرخواهانه مسلمانان در جهت همسازی اجتماعی با جامعه صورت گرفته است، زیرا مسلمانان خود را بخشی از این کشور می دانند و در کار خیر سهیم می شوند.

 

گفتنی است، هیئت امور مسلمانان بلژیک پیش از این اعلام کرده بود:  نماز جمعه در چارچوب تصمیمات شورای امنیت ملی بلژیک برای مقابله با ویروس کرونا و توصیه‌های این شورا تعطیل تا اطلاع ثانوی است.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مسلمانان ویروس کرونا مساجد جهان بروکسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال

علی موذن زاده رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور گفت: دوره دکترای حرفه ای رشته فیزیوتراپی یک مقطع استاندارد و رایج این رشته است و از سال ۸۷ موافقت برگزاری این دوره اخذ و سال ۹۱ اولین آزمون دوره دکترای حرفه ای فیزیوتراپی در کشور برگزار شده است.   وی افزود: در شورای عالی آموزشی وزارت بهداشت برگزاری دوره فیزیوتراپی از لیساس به دکترای حرفه ای مصوب شده و مجوز برگزاری این دوره تا سه سال داده شده است.   رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور بیان کرد: امیدواریم که پذیرش دانشجو در مقطع دکترای حرفه ای از طریق دفترچه های کنکور سراسری انجام شود.   موذن زاده ادامه داد: در حال حاضر در سطح کشور۴۰۰ فارغ التحصیل دکترای تخصصی  رشته فیزیوتراپی داریم. در مقطع دکترای حرفه ای نیز حدود ۸۰ فارغ التحصیل در کشور داریم.    وی تاکید کرد: شورای گسترش در حال اعطای مجوز برای برگزاری دوره دکترای حرفه ای در ۱۷ دپارتمان علمی کشور است و امیدواریم این کار زودتر به سرانجام برسد.    رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور اضافه کرد: تجهیزات توانبخشی هایتک در داخل کشور تولید می شود و این تجهیزات به کشورهای همجوار مانند ترکیه، عراق، امارات، تاجیکستان، کشورهای اروپایی و کانادا نیز صادر می شود.

وی افزود: ارائه خدمات فیزیوتراپی در بسته بیمه پایه سلامت در نظر گرفته شده است، پس تعدادی از خدمات این حوزه مانند خدمات عمومی توسط سازمان‌های بیمه گر پایه مورد پوشش قرار می‌گیرد؛ البته قسمتی از خدمات تخصصی توسط بیمه‌های تکمیلی تحت پوشش است.

رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران افزود: در حال حاضر در ۱۰۰ درصد مراکز فیزیوتراپی در بخش خصوصی، خیریه، دولتی، درمانگاهی و بیمارستانی خدمات به صورت الکترونیک پذیرفته و ارائه می‌شود.

    باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • سرمایه گذاری 10 میلیارد یورویی روسیه در خطوط شرقی
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه