Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@12:17:59 GMT

محور کرج - چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۸۱۰

محور کرج - چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به تردد روان در محورهای مواصلاتی استان، گفت: هم اکنون محور کندوان در مسیر کرج به چالوس به دلیل عملیات راهداری تا اطلاع ثانوی مسدود شد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: محور کندوان از صبح امروز مسدود شده و این مسدودی تا روز آینده نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسیر رفت و برگشت جاده کوهستانی کندوان به منظور اجرای عملیات لقگیری و ریزش برداری سنگ‌ها از صبح امروز به مدت دو روز بسته است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای موفق طرح نشانه‌گذاری اجتماعی در استان، تصریح کرد: مسیر برگشت محورهای مازندران منتهی به تهران به دلیل بازگشت مسافران نیمه سنگین و سنگین است.

قدمی با بیان اینکه وضعیت جوی محورهای استان ابری و آفتابی است، افزود: مردم شهرهای استان طرح نشانه‌گذاری اجتماعی را خوب اجرا تا هر چه سریعتر شاهد قطع انتقال ویروس کرونا باشیم.

افزایش 1.2 درصدی تردد در جاده‌های کشور طی دیروزتردد در جاده‌ها طی 24 ساعت گذشته 4.4 درصد کم شدآخرین اخبار کرونا در ایلام| از کفن‌ودفن اموات کرونایی توسط طلاب تا کاهش 62 درصدی ترددهای جاده‌ای

وی با اعلام اینکه پلیس همکاری لازم با مردم و مسافران برای پروتکل‌های وزارت بهداشت را دارد، گفت: افرادی که در مسیر شهرهای مازندران به عنوان مسافر تردد دارند از هم اکنون به شهر محل سکونت خود بازگردنند و بازگشت خود را به روزهای پایانی هفته جاری موکول نکنند.

مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

انتهای پیام/ 681/ی

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کندوان از طریق آزاد راه استان البرز باز است

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان البرز گزارش داده بود که به منظور ایمن سازی مسیر جنوب به شمال محور قدیم کرج - کندوان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم فروردین ماه جاری حوالی ۹ صبح تا ۱۵ عصر به روی کاربران جاده‌ای بسته است.

سرگرد محمد احمدی گفت: آنچه گزارش شده انسداد این محور از کرج به کندوان محدوده شهرستانک استان البرز بوده و بنابراین تردد خودرو‌ها پس از گذر از کندوان در ادامه از طریق آزاد راه تهران - شمال حوزه استان البرز برقرار است و هیچگونه منع تردد وجود ندارد

محور کرج - چالوس جزو شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • جاده کندوان از طریق آزاد راه استان البرز باز است