Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:52:41 GMT

کاهش ۶۲ درصدی تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۸۴۷

کاهش ۶۲ درصدی تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدی سال ۹۹ تا روز دهم فروردین ماه سامانه های تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان کاهش ۶۲ درصدی تردد را نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته نشان می دهند.

"محمد حسین نصیری راد" با بیان اینکه این روند کاهشی به دلیل اعمال سیاست های پیشگیرانه و کنترل و مقابله با شیوع کرونا در استان ها و از جمله استان ما بوده است، افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا روز دهم فروردین ماه ۵۱۳ هزار و ۹۶۶ تردد وسیله نقلیه توسط سامانه های تردد شمار ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل که بالغ بر یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۳۲۵ تردد ثبت شده بود که ۶۲ درصدی کاهش تردد وسایل نقلیه از محورهای استان را شاهد بوده ایم. 
وی اظهار کرد: میزان متوسط تردد ساعتی ثبت شده توسط سامانه های تردد شمار در سال ۹۹ را ۹۳ تردد و در سال ۹۸ را ۲۳۶ تردد اعلام کرد، که با مقایسه آماری با کاهش ۶۰ درصدی تردد وسایل نقلیه روبرو بوده ایم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمینه آمار بیشترین تردد در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: محور یاسوج-پاتاوه بیشترین میزان تردد را در ۱۰ روز اخیر به خود اختصاص داده است. 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، لازم بذکر است در راستای مصوبات شورای سلامت و مدیریت بحران استان و اجرایی کردن مصوبات طرح ملی کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در کلیه محورهای مواصلاتی استان، محدودیت‌های ترافیکی توسط نیروهای نظامی و انتظامی و پلیس راه در حال اجراست.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس كهگيلويه و بويراحمد راهداری و حمل ونقل جاده ای استانی اقتصادی تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این گردنه همه ساله با نخستین بارش برف در آبان ماه مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.
پیمان جو با بیان اینکه بازگشایی گردنه بیژن موجب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود، افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد که ۱۴ کیلومترآن برفگیر است.
وی با اشاره به اینکه گردنه بیژن در ارتفاع۳ هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد گفت: این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است
پیمان جو اضافه کرد: ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا ۷ متر هم می‌رسد.
شعبانی سرپرست فرمانداری دنا هم گفت: با بازگشایی این جاده برف گیر، علاوه بر تردد وسایل نقلیه، مسیر تردد عشایر کوچ رو نیز هموار می‌شود.
گفتنی است این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان