Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزرای خارجه آلمان، فرانسه، و انگلیس نخستین عملیات مالی با ایران بر اساس اینستکس را تأیید کردند.

براساس گزارش شبکه الجزیره، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان میگوید که برلین، پاریس و لندن اولین معامله تجاری با ایران بر اساس اینستکس را برای تسهیل ارسال تجهیزات پزشکی به ایران انجام داده‌اند.

پیش از این چندین بار از راه اندازی سامانه مالی ایران و اروپا موسوم به اینستکس گزارش شده بود، اما مقامات ایرانی هیچ کدام از آنها را تایید نکرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اتحادیه اروپا هایکو ماس اینستکس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی

رضا نصری تحلیل‌گر حوزه سیاست خارجی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خدا می‌داند شبهه‌افکنی‌های بی اساس در مورد «ساخت قریب‌الوقوع بمب اتم» در فضای رسانه‌ای چه باری بر دوش وزارت امور خارجه، سازمان انرژی اتمی و دیپلمات‌های کشور می‌گذارد تا بلکه بتوانند اثرات سوء آن را خنثی کنند! تازه وقتی تکذیب کردند، این بار نوبت رسانه‌های مغرض آن‌طرفی می‌شود که ادعای اولیه را حقیقت جلوه دهند و دستگاه دیپلماسی را به «ماله‌کشی» متهم کنند!

طرح این قبیل ادعا‌های بی اساس، بنزین ریختن بر آتش ایران‌هراسی و جلب توجه افکار عمومی جهان به سمت ایران است. در حالی که می‌بایست تیتر اول رسانه‌ها «حمله اسرائیل به رفح باشد» - با کدام منطق به سود کشور تمام می‌شود؟

در روز‌هایی که وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل در حال نامه‌نگاری به دولت‌های عضو سازمان ملل متحد و بر پا کردن کمپین‌های وسیع تبلیغاتی است تا برنامه موشکی ایران را تهدیدی برای اروپا و سایر کشور‌های جهان جلوه دهد، اینکه بگویید «تازه در ظرف یک هفته کلاهک هسته‌ای‌اش را هم سوار می‌کنیم» چطور قرار است به منافع ملی و امنیتی کشور کمک کند؟

پیش از این کریمی قدوسی نماینده مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی در پستی شبهه‌دار با هشتگ اقتدار ایران نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

دیگر خبرها

  • زالوژنی سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم‌ ایران‌ رایزنی می‌کند
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم ایران رایزنی می‌کند