Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@15:55:45 GMT

الگوي پاسداران امام حسين (ع) است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۰۷۴

الگوي پاسداران امام حسين (ع) است

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: الگوی پاسداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار «علی کوهستانی» افزود: هرجا بشریت نیاز داشته باشد پاسداران و بسیجیان خودرا موظف و مکلف می دانند در صحنه حاضر شوند.
وی اظهارداشت: سپاه پاسداران چرخ پنجم انقلاب محسوب می شود بنابراین هرجا که نیاز باشد پاسداران و بسیجیان حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سال گذشته اتفاقات زیادی از قبیل سیل، زلزله، کرونا و غیره در کشور افتاد و در همه این صحنه ها سپاه و بسیج برای خدمات رسانی به مردم و همینطور بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله حضور جدی داشته اند.
وی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور سپاه و بسیج همچون سایر بحران ‌ها در میدان عمل و در کنار دستگاه ‌های اجرایی برای مقابله با ویروس کرونا تلاش می ‌کنند.
کوهستانی بیان داشت: سپاه پاسداران یک ارگان صرف نظامی نیست بلکه بخشی از ماموریت های این نهاد بحث نظامی گری است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، وی ادامه داد: این نهاد انقلابی برنامه های مختلفی از قبیل محرومیت زدایی، فرهنگی، عمرانی، توسعه و آبادانی، خدمات رسانی، تحقیقاتی، آموزشی، امدادی و غیره را در کشور دنبال می کند.
رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه یادآورشد: عمده فعالیت ها در این سازمان تحقیقاتی و خودکفایی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: الگو پاسداران سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد

 آذر کیخا  ، با اشاره به گرامی داشت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: از مهم‌ترین نیازهای انقلاب اسلامی پس از پیروزی، جلوگیری از فعالیت ناجوانمردانه عناصر ضدانقلاب در داخل و خنثی‌سازی توطئه‌های عوامل خارجی بود.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان، دستگاه دفاعی و امنیتی بازمانده از دوره پهلوی به پاک‌سازی و بازسازی نیاز داشت؛ بر پایه همین نیاز کمیته‌های انقلاب اسلامی با حضور و شرکت فعال مردم در مساجد به‌صورت خودجوش تشکیل شد.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان تصریح کرد: سپاه پاسداران نهاد تازه‌تأسیس، زیر نظر حضرت امام (ره) قرار گرفت و در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸، به‌صورت رسمی فرمان تشکیل این نیرو صادر شد.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان اما شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این سازمان نوپا که برای حفاظت از انقلاب ملت ایران به وجود آمده است، در مدت‌زمان کوتاهی تنها چند سال پس از تأسیس توانست در برابر انواع تهدیدات پیچیده داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی ایستادگی و با آنها مقابله کند.
 
  کیخا اظهار کرد: پاسداران با همان تفکر اوایل انقلاب وارد عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی شدند و با مدیریت جهادی و اخلاص و تعهد در این میدان نیز به‌خوبی ورود کردند و توانستند کارهای ماندگاری در کشور انجام دهند و به ثبت برسانند.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان استان تشریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تأمین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و در این راه بسیار خوب می‌درخشد و روزبه‌روز بر موفقیت‌هایش اضافه می‌شود
 
 وی افزود: طبق فرمایشات امام و رهبری شکل‌دهی سپاه پاسداران صرفاً برای دوران جنگ نبود، اگرچه در ظاهر جنگ پایان‌یافته اما دفاع همچنان باقی است؛ در هر زمینه‌ای در کشور و انقلاب ما احساس نیاز شود سپاه پاسداران وارد می‌شود، سپاه در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، برون‌مرزی حضور دارد و تمام‌قد از آرمان‌های کشور و انقلاب دفاع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه پاسداران به حسین شریعتمداری
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه