Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:50:59 GMT

آموزش مجازی در دانشگاه آزاد الیگودرز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۲۲۵

آموزش مجازی در دانشگاه آزاد الیگودرز آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسماعیل درویشی رییس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز با اشاره به تعطیلی کلاس‌های حضوری به علت شیوع بیماری کرونا در این مرکز آموزشی گفت: آموزش در این دانشگاه تعطیل نیست و از ۱۵ فروردین به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اسماعیل درویشی افزود: برای جلوگیری از ایجاد وقفه در آموزش دانشجویان از نیمه نخست اسفند زیرساخت‌های لازم با استفاده از بستر واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: کلاس‌های درسی به صورت غیرحضوری مدیریت می‌شوند و استادان با استفاده از ظرفیت الکترونیکی موجود اقدام به تدریس مجازی، ارائه تمرین و رفع اشکال درسی کرده و با دانشجویان به صورت مستمر ارتباط برقرار می‌کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز بیان کرد: برای تمامی رشته‌ها و مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از ۱۵ فروردین براساس دستورالعمل کلاس برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

با آغاز شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ۹۸ در سطح کشور و همزمان با آغاز نیمسال دوم تحصیلی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با چالش چگونگی تداوم فعالیت‌های آموزشی مواجه شد و از این رو توجه به آموزش‌های غیرحضوری بر پایه فضای وب، مورد تاکید معاونت آموزشی این وزارتخانه قرار گرفت.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کرونا ویروس دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست ستاد حجاب و عفاف با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این نشست گفت: این دانشگاه از نظر اولیاء یک محیط امن و مطمئن است و وظیفه داریم همچنان این امنیت را ایجاد کنیم و یکی از جنبه‌های امنیت موضوع «حجاب و عفاف» است که با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرشید سلیمی با بیان اینکه برای تحقق موفق «حجاب و عفاف» باید خانواده‌ها، استادان، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند، ادامه داد: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این باره باید دوستانه و توأم باادب باشد و در صورت تکرار با فرد مورد نظر براساس قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ‌سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی درباره حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار و خروجی آن نیز پیش‌بینی شود می‌تواند مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی