Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانعلی ولیزاده بورا روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح فاصله گذاری اجتماعی در جنوب بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این طرح هفت هزار و ۶۰۰ نفر احراز هویت شدند که ۱۵ خودرو اعمال قانون شده و دو خودرو به پارکینگ منتقل شد.

وی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن ۱۳ فروردین طرح فاصله گذاری اجتماعی برای جنوب بابل تشدید شده و این طرح از ورودی شهر تا آخرین روستاهای بالادست در چند نقطه اعمال می شود که امکان عبور خودروهای غیر بومی به هیچ عنوان فراهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهروندان بابلی و افراد بومی جنوب بابل برای استفاده از تفرجگاه ها از منازل خارج نشوند چرا که تمامی مناطق گردشگری و تفرجگاه های جنوب بابل تعطیل است و امکان حضور فراهم نیست.

رییس پدافند زیستی بابل بیان کرد: با توجه به محدودیت های شدید اعمال شده افراد غیر بومی نمی توانند در این مناطق حضور یابند و اینجا نقش افراد بومی جنوب بابل برای شکست زنجیره ویروس کرونا در ۱۲ و ۱۳ فروردین بسیار برجسته است.

وی ادامه داد: افراد بومی در جنوب بابل باید در خانه ها بمانند تا اجازه ندهند در روزهای پایانی تعطیلات نوروز پای ویروس کرونا در مناطق بکر روستایی در فصل کشاورزی و شالیکاری باز شود.

ولیزاده بورا گفت: در حال حاضر کارهای شالیکاران به اوج رسیده است و نفوذ ویروس کرونا می تواند در روند کشاورزی این قشر اخلال ایجاد کند و کشاورزان دچار این ویروس شده و از کار خود عقب بمانند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر دارای مناطق بکر گردشگری است و سالانه میزبان هزاران نفر از اقصی نقاط کشور است که این روزها بدلیل جلوگیری از شیوع کرونا کسی را به میزبانی نمی پذیرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بابل پروندهٔ خبری در خانه بمانیم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بابل ویروس کرونا بابل ویروس کرونا جنوب بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده به خانه برگشت


 سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک ۴ ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحد‌های انتظامی ابلاغ شد. 

 وی افزود: در این راستا تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتاً واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند و بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند. 

وی با اشاره به اینکه دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و درصدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • سندروم پس از کرونا چیست؟