Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی دستور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در مازندران، محدودیت‌های تردد خودرو‌های غیر بومی و غیر ساکن استان و ممنوعیت ورود به پارک‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری استان مازندران در روز طبیعت اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از اجرای این طرح در کلیه مناطق شهری و روستایی استان نیز خبر داد و افزود: برابر برنامه ریزی‌های انجام شده، ورود کلیه افراد به مناطق تفریحی و گردشگری استان در روز طبیعت نیز ممنوع است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت تردد برای خودرو‌های غیر بومی و غیر ساکن در کلیه محور‌های ورودی و خروجی استان و همچنین معابر شهری و روستایی، گفت: رانندگان خودرو‌هایی که از این قانون سرپیچی کنند، ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان خودروی آنان نیز به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهند شد.
سرهنگ دستور افزود: سایر رانندگان خودرو‌های متخلف پس از ثبت تخلف، به شهر محل سکونت خود بازگردانده می‌شوند و مراحل بعدی جریمه و توقیف در شهر محل سکونت آنان انجام خواهد شد.
او گفت: فعالیت کلیه مراکز اقامتی و پذیرایی نظیر رستوران ها، هتل ها، مهمان پذیرها، ویلا‌ها و سفره خانه‌های استان در روز طبیعت نیز ممنوع بوده و ضمن برخورد با متخلفان واحد صنفی آنان نیز پلمب خواهد شد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه مقابله با بیماری کرونا مستلزم مشارکت و همکاری همه مردم است، گفت: از تمامی مردم تقاضا می‌شود تا در روز طبیعت امنیت و سلامت خانواده خود را در الویت قرار داده و با ماندن در خانه و عدم حضور در مناطق تفریحی و گردشگری، ضمن زنده نگه داشتن این سنت دیرینه، با نیرو‌های پلیس همکاری کنند.
انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی بیماری کرونا روز طبیعت تفریحی و گردشگری روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت افروختن آتش در جنگل‌ها و مناطق تالابی گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با هشدار به خطر بروز آتش سوزی در جنگل‌ها و مناطق تالابی استان بدلیل ورزش باد گرم، گفت: افروختن آتش در مناطق پوشیده از درختان یا شاخه و برگ‌های خشک، ممنوع است.

حمزه عشوری امروز ۷ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مبنی وزش باد گرم، امروز و فردا در گیلان، اظهار کرد: با توجه به خشک بودن سطح زمین در مناطق جنگلی از تمام طبیعت گردان و هم استانی‌های تقاضا داریم حتما و مواکدا نسبت به رعایت مسایل ایمنی در افروختن آتش در مناطق چهارگانه، جنگلی، تالابی و مراتع توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: با رعایت نکات ایمنی امیدواریم، شاهد بروز سوانح آتش‌سوزی در این مناطق و از بین رفتن جنگل و گونه‌های جانوری و گیاهی نباشیم.

مدیر کل حفاظت محیط گیلان با بیان اینکه متاسفانه همه ساله با وزش باد گرم و حضور مسافرین در مناطق مختلف استان گیلان شاهد بروز مشکلاتی از جمله انباشت زباله و آتش‌سوزی در مناطق جنگلی و تالابی هستیم، گفت: این بی‌توجهی خسارات بسیار سنگین و بعضا جبران ناپذیر را به بار می‌آورد.

عشوری از گردشگران و طبیعت‌گردان خواست تا حد امکان از افروختن آتش در مناطقی که پوشیده از درختان یا شاخه و برگ‌های خشک هستند، خودداری کنند و در صورت نیاز به اینکار حتما از خاموش شدن آتش قبل از ترک منطقه مطمئن شوند.

وی با تاکید بر مشارکت مردم در حفظ محیط‌زیست، خاطرنشان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان آماده دریافت گزارشات مردمی از طریق سامانه ١۵۴٠ است و هم‌وطنان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف محیط زیستی و آتش سوزی در مناطق یاد شده با این شماره تماس حاصل کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بیش از هزار امامزاده و اماکن متبرکه مازندران مقصد گردشگری
  • ممنوعیت افروختن آتش در جنگل‌ها و مناطق تالابی گیلان
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال
  • ممنوعیت فعالیت‌های دریایی از امشب در مازندران  
  • ممنوعیت فعالیت‌های دریایی در مازندران
  • بوشهر میزبان انبوه مسافران نوروزی/مراکزاقامتی و تفریحی توسعه یابد
  • رونق گردشگری مذهبی مازندران در بهار قرآن و طبیعت
  • ممنوعیت تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • گشت مشترک تعزیرات حکومتی از مراکز گردشگری و تفریحی
  • ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران