Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:35:57 GMT

پرتغال به دلیل کرونا به پناهجویان حقوق شهروندی موقت داد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۵۴۵

پرتغال به دلیل کرونا به پناهجویان حقوق شهروندی موقت داد

دولت پرتغال همزمان با شیوع ویروس جدید کرونا به طور موقت به همه مهاجران و پناهجویان در این کشور حقوق شهروندی اعطاء کرد تا آنها بتوانند از خدمات نظام درمانی این کشور بهره مند شوند. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقامات پرتغال تاکید کرده اند که این تصمیم به معنای صدور اجازه اقامت و موافقت با پناهندگی مهاجران و پناهجویان نیست و پرونده آنها در ماه ٰژوئیه (تیر/مرداد) بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این تصمیم مقابله با شیوع بیماری همه گیر «کووید 19» عنوان شده است.

به گزارش یورنیوز، دنیا میاتوویچ، کمیسر حقوق بشر در شورای اتحادیه اروپا ضمن استقبال از تصمیم دولت پرتغال گفت: «این اقدام خوبی برای محافظت از افراد آسیب پذیر است.»

بنا به تصمیم دولت پرتغال مهاجران و پناهجویان تا پایان دوره وضعیت اضطراری می توانند از خدمات نظام بهداشت و درمان این کشور بهره مند شوند. دولت پرتغال روز 18 مارس (28 اسفند) برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا و اجرای قرنطینه در این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد. انتظار می رود که وضعیت اضطراری در پرتغال روز چهارشنبه به مدت دو هفته دیگر تمدید شود.

خشم از اتحادیه اروپا این بار با تعویض پرچم ایتالیا توسط نایب رئیس پارلمان+فیلمکارشناسان چینی: روش اروپا در مبارزه با کرونا ناکارآمد استکرونا در اروپا|از افزایش بیماران کرونایی در ارتش آلمان تا ماسک اجباری در مجامع عمومی بلغارستانکرونا در اروپا| از اوضاع فاجعه‌بار بیماران در شرق فرانسه تا افزایش انفجاری مبتلایان در سراسر قاره سبز


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,89/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونای جدید ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونای جدید ویروس کرونا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا دولت پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم اخراج پناهجویان تدریجی صورت پذیرد

 سخنگوی وزارت مهاجرین و عودت کنندگان طالبان از دولت پاکستان می‌خواهد اخراج مهاجرین را براساس یک مکانیزم مشخص و به گونه‌ای تدریجی انجام دهد.

به گفته وی، دیپلمات‌های طالبان در پاکستان از دولتمردان این کشور خواسته اند مهاجرینی که اسناد قانونی مهاجرت این کشور را دارند اخراج نکنند.

آمار‌های رسمی حاکی از آن است که شمار پناهجویان دارای کارت شهروندی افغانستان در پاکستان به حدود ۸۵۰ هزار نفر می‌رسد که سال‌ها را در این کشور سپری کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • یک گام به نفع حقوق شهروندی
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان تدریجی صورت پذیرد
  • توسعه اردوگاه موقت پناهجویان افغانستانی در تورخم
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است