Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@15:58:25 GMT

استقبال از فروشگاه‌های اینترنتی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۵۵۰

استقبال از فروشگاه‌های اینترنتی

به گزارش همشهری آنلاین مجید زرین دلاور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فروشگاه های اینترنتی با مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که اصناف نمی‌توانند به صورت حضوری به مردم خدمت رسانی کنند باید به سمت خدمات غیر حضوری هدایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرین دلاور با اشاره به مزایای خرید اینترنتی گفت: خانواده ها بدون دغدغه و نگرانی می توانند علاوه بر صرفه جویی در وقت از تنوع محصولات این فروشگاه ها نیز بهره مند شوند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: شیوع بیماری کرونا و استمرار در خانه ماندن مردم موجب تغییر سبک زندگی شده و به ناچار باید این تغییرات را پذیرفته و به سمت شرایط ایمن برای حفظ سلامتی باشیم.

شهر همدان دارای ۳۰ هزار واحد صنفی است که طبق دستورالعمل های صادرشده به غیر از واحدهای صنفی تامین کننده مایحتاج روزمره و ضروری تمام اصناف تعطیل هستند.

کد خبر 496762 برچسب‌ها استان همدان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با استقبال گسترده مردم اصفهان همراه بود

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: "طرح نور" از همان ابتدا با استقبال گسترده از سوی مردم متدین، شهیدپرور و ولایی استان اصفهان همراه بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار حمید علینقیان پور در این خصوص گفت: طرح نور با هدف حفاظت از حریم عفاف و حجاب و ارزش های اصیل نظام اسلامی و برخورد قانونی با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت ارزش های ایرانی و اسلامی مردم ایران تعدی می کنند، پس از صدور چندین اطلاعیه و تذکر قانونی به صورت رسمی از 25 فروردین در سراسر کشور و از جمله در استان اصفهان به اجرا گذاشته شد که از همان ابتدا با استقبال گسترده از سوی مردم متدین، شهید پرور و ولایی استان همراه بود.

وی با بیان اینکه قاطبه مردم و به ویژه بانوان محترم اصفهان متدین و مقید به رعایت ارزش های اسلامی هستند افزود: حجاب و عفاف هویت و اصالت زن ایرانی، عامل تحکیم بنیان خانواده و امنیت روانی جامعه و واجب شرعی است که خداوند در قرآن کریم به زنان مسلمان توصیه کرده و یکی از خواسته ها و مطالبات اصلی مردم در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون از حاکمان نظام بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی از همان ابتدای انقلاب دریافتند که اگر بتوانند به این خاکریز و سنگر مهم کشور نفوذ کنند و حجاب را از سر بانوان و دختران این سرزمین بردارند به راحتی خواهند توانست اهداف و نقشه های خود را پیاده کنند و از همین رو به شبیخون فرهنگی علیه نظام اسلامی دست زدند اما همواره در طول این سالها در تقابل با ملت بزرگ ایران شکست خوردند.

وی در خصوص تداوم اجرای طرح نور گفت: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله به فراجا و در راستای پاسخگویی به مطالبه اصلی و به حق مردم و مسئولان برای ایجاد امنیت اخلاقی و روانی در جامعه در کنار دیگر ماموریت های امنیتی و انتظامی در قالب ایجابی و تذکری تداوم خواهد داشت و صرفاً در برخی موارد خاص با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت قانون و ارزش ایران اسلامی تعدی کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت صورت خواهد گرفت و شیطنت های رسانه ای از سوی جریان های معاند و مخالف هیچگونه تاثیری بر عزم و اراده پلیس در اجرای ماموریت قانونی و ذاتی خود نخواهد گذاشت.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه طرح نور در 3 حوزه اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: راهبرد فراجا حفظ نظم و انضباط اجتماعی در تمام ابعاد وعرصه های جامعه است و تاکید ما به ماموران و مجریان طرح نور حفظ حقوق شهروندی و رعایت حرمت افراد و بانوان محترم بوده و به دقت نیز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داریم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دستگاه قضائی و همراهی مردم و مسئولان دستگاه ها با پلیس در اجرای طرح نور گفت: گزارش های میدانی و بررسی های دقیق صورت گرفته نشان می دهد که وضعیت شهر و استان اصفهان از نظر رعایت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب تر شده و به لطف خداوند و همراهی و همکاری مردم عزیز این وضعیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • طرح نور با استقبال گسترده مردم اصفهان همراه بود
  • پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی
  • برگزاری اولین همایش حضوری سال ۱۴۰۳ ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی