Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:59:02 GMT

تمهیدات ویژه پلیس برای روز طبیعت در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۷۷۴

تمهیدات ویژه پلیس برای روز طبیعت در بوشهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ قدرت اله کشکولی رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به اعمال ممنوعیت و محدودیت‌های تردد در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: از ابتدای اجرای این طرح نیرو‌های پلیس راهور و راه در کنار سایر نیرو‌های انتظامی و امدادی و بسیج در جاده‌ها و شهر‌ها تردد‌ها را کنترل و از ورود افراد غیر بومی به داخل استان و شهر‌ها جلوگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: در داخل شهر‌ها نیز ورودی همه تفرج‎گاه‌ها و بوستان‌ها و... بسته است و محدودیت‌های تردد همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر درباره کنترل ترددها در روز طبیعت (۱۳ فرودین) نیز بیان کرد: پلیس با آمادگی کامل طبق قانون و برای حمایت از مردم و پویش «در خانه بمانیم»، افرادی را که خلاف قانون و مقررات رفتار می‌کنند، حریم دیگران را رعایت نمی‌کنند و در محدوده‌های ممنوع تردد می‌کنند، اعمال قانون می‌کند و خودرو‌های آن‌ها را به مدت یک ماه توقیف و ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد کرد.

کشکولی، از همکاری و همراهی مردم برای اجرای هر چه بهتر طرح یاد شده و کاهش سفر‌ها در این ایام قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 13 فروردین روز طبیعت ویروس کرونا تمهیدات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار در تهران فوت شدند
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار فوت شدند