Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: تمامی امکانات ما در بخش ورزش و همچنین سازمان مردم نهاد در این استان‌ها برای مقابله با کرونا فعال هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با بیان اینکه ۳۲۰ مکان در استان‌های مختلف در اختیار ستاد‌های مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته است، گفت:

در بعضی از استان‌ها با توجه به اینکه شاهد جاری شدن سیل بودیم تعدادی از سالن‌ها در اختیار امور مبارزه با سیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۳۲۰ مکانی که در اختیار این ستاد‌ها قرار گرفته است حدود ۱۲۰ مکان تاکنون مورد استفاده قرار گرفته که حدود ۷۰ مکان شامل خوابگاه‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده برای امور قرنطینه و اسکان احتمالی سیل زدگان تجهیز شده اند. امیدواریم بتوانیم سریعتر شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

وی افزود:

تا زمانی که لازم باشد این مکان‌ها در اختیار ستاد‌های مربوطه خواهند بود. تمامی امکانات ما در بخش ورزش و همچنین سازمان مردم نهاد در این استان‌ها برای مقابله با کرونا فعال هستند. تعدادی در تولید ماسک، تعدادی در جمع آوری کمک‌های مردمی و تعدادی هم لوازم مختلف مورد نیاز مردم را توزیع می‌کنند.

سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد:

حجم عملیات سازمان‌های مردم نهاد روز به روز بیشتر خواهد شد و امیدواریم کنار مردم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم و شاهد کاهش آسیب‌های آن باشیم.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد:

ما و خانواده و همکاران و مدیران ورزش همه در کمپین “در خانه بمانیم و ورزش کنیم” حضور داریم و موارد را رعایت می‌کنیم. خوشبختانه جامعه ورزش خیلی خوب وارد صحنه شده و تعداد زیادی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در این کمپین حضور پیدا کردند و با تهیه و پخش کلیپ‌های مختلف به مبارزه با این ویروس کمک کردند. برای ادامه امر مقابله با کرونا هم کماکان جامعه ورزش و بیش از سه هزار سازمان مردم نهاد کنار مردم خواهند بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ویروس کرونا سلطانی فر مردم نهاد استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد

بهزاد شاکرمی  با اشاره به اینکه کلنگ پروژه ورزشگاه خرم‌آباد سال ۸۸ بر زمین زده شد، اما تا سال ۱۴۰۰ پیشرفت چندانی نداشت، اظهار کرد:، اما با سفر رئیس جمهور این پروژه جزو مصوبات سفر قرار گرفت و با تزریق ۱۳۰ میلیارد تومان تکمیل شد.
وی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد اکنون تکمیل و در اولین فرصت با سفر دوم رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به موفقیت‌های تیم خیبر خرم‌آباد، اظهار کرد: به منظور حمایت از خیبر خرم‌آباد که یک افتخار برای استان است با صعود تیم به لیگ برتر ورزشگاه در اختیار تیم قرار می‌گیرد.
شاکرمی با بیان اینکه ورزشگاه در حال آماده سازی و واگذاری به تیم خیبر است، گفت: با توجه به اینکه اصلاح چمن ورزشگاه بر اساس استاندارد‌های لیگ برتر باید انجام شود، چمن ورزشگاه سه ماه پیش یعنی ۱۴۰۲/۱۱/۴ تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان داده شد..
وی با اشاره به اینکه با افتتاح ورزشگاه و طی پروسه‌ای که در اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود تمام ورزشگاه در راستای موفقیت تیم خیبر خرم‌آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این یک هدیه از طرف اداره کل راه و شهرسازی به تیم خیبر و طرفداران تیم است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم