Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس برنامه جدیدی برای کنار آمدن با برانکو دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس بابت حضور پنج بازیکن خود با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مبلغ ۶۴۷ هزار دلار از فیفا می خواهد اما این پول به دلیل تحریم های ارزی به وجود آمده علیه بانک های ایرانی قابل پرداخت از سوی فیفا به سرخ ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولی که قرار بود به برانکو ایوانکوویچ پرداخت شود اما بخش مالی فیفا زیر بار آن نرفت و اعلام کرد تنها از طریق فدراسیون ها می تواند پول را پرداخت کند.

با این حال باشگاه پرسپولیس با هماهنگی امور بین الملل فدراسیون فوتبال ایران خواستار پرداخت این پول به طلبکاران خود شده است اما هنوز پاسخی از فیفا دریافت نکرده است. در صورتیکه فیفا با این موضوع موافقت کند ابتدا طلب ۲۳ هزاردلاری فرناندو گابریل و ۱۰ هزار دلاری سرتن چوک پرداخت می شود و سپس بخشی از طلب برانکو ایوانکوویچ را می خواهد از این طریق پرداخت کند.

گفته می شود با توجه به حکم برانکو از فیفا این نهاد به احتمال فراوان در این زمینه با باشگاه همکاری خواهد کرد و پرسپولیس بزودی باب مذاکرات جدید با پرفسور را باز خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانسری که استقلال را حذف کرده بود به آبی‌ها کمک می‌کند؟

در حالی که تنها ۷ هفته به پایان بازی‌های لیگ برتر باقی مانده و تیم استقلال در صدر قرار دارد، میزان دریافت آبی‌ها کمتر از ۵۰ درصد بوده و همین موضوع اعتراض شاگردان جواد نکونام را در پایان بازی با شمس آذر به همراه داشت.

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سعادت آباد باشگاه استقلال در تلاش است طلبی را که از همراه اول دریافت کند. میزان مطالبه باشگاه استقلال از همراه اول نزدیک به ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان است.

قرار بود این پول فصل گذشته توسط همراه اول به استقلال پرداخت شود تا باشگاه بدهی‌اش به استراماچونی را پرداخت کند. اما پرداخت این پول این قدر به تاخیر افتاد که در نهایت استقلال شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.  

 

منبع:خبرورزشی

دیگر خبرها

  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • اسپانسری که استقلال را حذف کرده بود به آبی‌ها کمک می‌کند؟
  • تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!