Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@00:31:46 GMT

سامانه بارشی فردا به خوزستان می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۹۸۹

سامانه بارشی فردا به خوزستان می‌آید

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی در روز چهارشنبه و تداوم بارش‌های آن تا روز پنجشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان ظهر امروز ور گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ورود یک سامانه بارشی از اوایل چهارشنبه به خوزستان، موجب می‌شود تا پایان روز پنجشنبه، شاهد بارش در برخی نقاط این استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این سامانه بارشی که تا اواخر پنجشنبه در خوزستان فعال است، رگبار، رعد و برق و وزش باد متوسط یا تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمال ، شمال شرق، شرق و ارتفاعات خوزستان را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: این سامانه در سایر مناطق خوزستان موجب بارش تگرگ با شدت کمتر و پراکنده به صورت نقطه‌ای می شود.

وی افزود: انتظار افزایش بارش‌ها به صورت نقطه‌ای نیز در برخی مناطق خوزستان در این مدت وجود دارد.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان سامانه بارشی هواشناسی اهواز سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید

مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه بارشی از روز سه‌شنبه به استان و احتمال بروز سیلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، امان محمد کمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امواج سامانه بارشی از روز سه‌شنبه به استان نفوذ خواهد کرد که بارش باران را در پی خواهد داشت.

وی افزود: از پیامدهای این سامانه رگبار و رعدوبرق، در نقاط مرتفع ریزش برف، احتمال تگرگ، پدیده مه، کاهش محسوس دما و وزش باد شدید است.

مدیرکل هواشناسی گلستان بیان کرد: فعالیت این سامانه تا روز چهارشنبه در استان ادامه خواهد داشت و حیطه فعالیت آن بیشتر نواحی کوهستانی و کوهپایه‌ای خواهد بود.

کمالی اضافه کرد: با توجه به نوع فعالیت این سامانه احتمال بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها، سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی برخی معابر، اختلال در تردد جاده‌ای و احتمال خسارت به برخی سازه‌ها وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و در ترددهای جاده‌ای و فعالیت‌های کوهنوردی احتیاط کنند.

کد خبر 746628

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • ورود سامانه بارشی به سمنان از فردا
  • هواشناسی اصفهان فردا سوم اردیبهشت؛ صدور هشدار زرد بارش
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق