Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدامیرحسین مدنی با اشاره به وضعیت کسب و کار در کشور گفت: به دستور دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و بدلیل شیوع کرونا و شرایط اقتصادی مردم، وام‌های اشتغالزایی این بنیاد برای بازپرداخت اقساط از ۳ ماه تنفس برخوردار خواهند شد.

وی افزود: هم‌اکنون ۴۰ هزار طرح اشتغال‌زایی خرد و خانگی با ظرفیت ۱۲۰ هزار شغل توسط بنیاد برکت ایجاد شده که همگی مشمول این تنفس خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدنی خاطر نشان کرد: برای دوران پساکرونا هم درنظر داریم تا با راه‌اندازی کلینیک کسب و کار برکت، وضعیت بنگاههای اقتصادی مشارکتی را رصد و باتوجه به وقفه ایجاد شده بدلیل کرونا، از آنها حمایت کنیم.

کد خبر 4889770

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ویروس کرونا ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل نیروی انتظامی دستگیری سارق پلیس راهور سیدابراهیم رئیسی نوروز سازمان هواشناسی احتکار شهر تهران قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد نانو، سؤالات آزمون در دو دفترچه تستی و تشریحی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت. ۹۰ دقیقه زمان برای پاسخگویی به دفترچه سؤالات تستی و ۱۵۰ دقیقه زمان برای پاسخگویی به دفترچه سؤالات تشریحی در نظر گرفته شده بود.

دفترچه کلید سؤالات مرحله دوم پانزدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو به‌زودی در سایت باشگاه نانو منتشر خواهد شد.

۴۰ نفر از افرادی که بالاترین نمره را در این دوره از المپیاد کسب کنند، به اردوی عملی دعوت خواهند شد. مرحله نهایی (دوره آموزشی تابستان) هماهنگ با سایر المپیادهای علمی زیر نظر باشگاه دانش‌پژوهان جوان و با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو توسط باشگاه نانو در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو مورد تایید بنیاد ملی نخبگان قرار گرفته است و برگزیدگان آن طبق شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور (طرح شهید وزوایی) از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 6079747 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی
  • تحقق شعار سال با بهره‌گیری از ظرفیت جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان و پارک‌های علم و فناوری
  • تابوی شکست ناپذیری اسرائیل با عملیات وعده صادق شکسته شد