Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ داود عبدالملکی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پلیس راهور با بسیج کلیه امکانات لجستیکی و نیروی انسانی خود، تلاش دارد تا از حضور مردم در خیابان‌ها، بوستان‌های و تفرج‌گاه‌های شهرستان به منظور پیشگیری از اجتماع مردمی جلوگیری کند.

وی افزود: از ابتدای امروز، ورودی کلیه بوستان‌های ورامین با قرار دادن نیوجرسی مسدود شده تا از حضور خودروها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور ورامین تصریح کرد: در برخی از میادین ورامین از جمله میدان ولی‌عصر(ع) و میدان رازی که امکان مسدود کردن آن وجود ندارد، با استقرار نیروهای پلیس راهور از توقف خودروها جلوگیری می‌شود.

عبدالملکی تأکید کرد: پلیس راهور با قاطعیت با وانت‌بارهایی که در قسمت حمل بار، نسبت به جابجایی افراد اقدام کنند برخورد کرده و خودروی متخلف را توقیف خواهند کرد.

وی افزود: اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی افراد متخلفی که به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی عمل نمی‌کنند نیز در دستور کار پلیس راهور ورامین قرار دارد.

رئیس پلیس راهور ورامین از مردم درخواست کرد که به منظور جلوگیری از انتشار ویرس کرونا، روز طبیعت را در منازل خود بمانند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمیعت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا ورامین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا ورامین ویروس کرونا پلیس راهور ناجا ورامین پلیس راهور ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی، افزود: در این پویش کارشناسان ترافیکی که قبلاً موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری از سوانح رانندگی به آنان آموزش داده شده، با همکاری آموزش و پرورش در مدارس هدف حضور خواهند یافت و همیاران پلیس را با قوانین و مقررات عبور و مرور و خود مراقبتی در ترافیک آشنا خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه و بعد از آن نیز آغاز سفرهای تابستانی، سعی خواهد شد از یکم تا ۲۰ اردیبهشت، اکثر مدارس استان به خصوص دوره اول و دوم ابتدایی در این پویش شرکت داده شوند.

سرهنگ خوشوقت، با اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۰ پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های استان با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: این پلیس آمادگی دارد تا پاسخگوی اعزام و حضور کارشناسان در مدارس داوطلب نیز باشد که مدیر مدرسه می‌تواند از طریق اعلام به نزدیک ترین واحد گشت پلیس راهور یا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی، درخواست خود را مطرح نماید.

کد خبر 6085133

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز