Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@11:38:29 GMT

هدایت ۱۶ خودرو متخلف به پارکینگ

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۶۰۸۶

هدایت ۱۶ خودرو متخلف به پارکینگ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی۲۵۶ خودرو در همدان  گفت: هر خودروی غیر بومی بخواهد در جاده‌های استان تردد کند جلوی آن را گرفته و جریمه خواهد شد.

او تاکید کرد: جریمه در نظر گرفته شده برای این متخلفان ۵۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه از ابتدای طرح ۲۵۶ خودرو به این مبلغ جریمه شده‌اند گفت: ۱۶ دستگاه خودرو اصرار به حرکت داشتند که روانه پارکینگ شده‌اند.

عزیزی بیان کرد: خودرو‌هایی که اصرار به حرکت و ورود به شهر دیگر داشته‌اند ضمن جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، روانه پارکینگ شده‌اند.

او با اشاره به تصادفات فوتی استان، گفت:   از ۲۵ اسفندماه تاکنون دو مورد فوتی تصادفات در استان به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: فوت  یک عابری جلوی کارخانه آرد سینا جان و تصادف در گردنه گرین جان یک نفر دیگر در جاده های استان گرفت.

عزیزی گفت: در مدت مشابه سال قبل قریب به ۱۰ فوتی تصادف در استان ثبت شده که امسال به دو نفر رسیده است.

او با بیان اینکه تعداد فوتی ها هشت مورد کاهش داشته است، بیان کرد: علت کاعش تصادفات در استان کاهش تردد است.

رئیس پلیس راه استان همدان از اعمال محدودیت ترافیکی در روز طبیعت در استان خبر داد و گفت: با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و مرکز بهداشت در تمام ورودی‌های جاده‌های توریستی استان از جمله سد اکباتان، امامزاده محسن (ع)، جاده فسیجان و وهنان و غار علیصدر و در مجموع جاده‌های منتهی به مناطق گردشگری و توریستی محدودیت ایجاد خواهیم کرد.

عزیزی با توصیه به همکاری مردم در طرح مقابله با کرونا گفت: بهترین محل برای ایمن ماندن از بیماری کرونا منزل است و امیدوارم مردم به این موضوع توجه کنند تا شاهد ریشه کنی آن حتی در سطح جهان نیز باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ص.ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه جریمه رانندگی رئیس پلیس راه استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهی فروش متخلف در زنجان جریمه شد

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیرامون کشف ماهی فاسد، پرونده این تخلف برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اظهار داشت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان به پرونده این واحد پروتئین فروشی رسیدگی کرد.

این مسوول ادامه داد: با بررسی شعبه و با توجه به نتیجه کارشناسی دامپزشکی، متهم علاوه بر معدوم سازی ماهی فاسد توسط بازرسان و پلمب واحد صنفی به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مظفری با تاکید بر رسیدگی به موقع به تخلفات واحدهای صنفی، ادامه داد: سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است.

وی یادآور شد: این سامانه مربوط به ثبت شکایات مردمی است به این صورت که مستندات مربوط در آن ثبت می شود و سپس بازرسان تعزیرات نسبت به بررسی آنها اقدام می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورتی که مستندات مربوط قابل استناد باشد، پرونده تشکیل می شود در غیر این صورت از روال خارج خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)
  • در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه
  • ماهی فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • ۱۴۱ هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ 
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان