Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@19:48:02 GMT

یک پیشنهاد جذاب دیگر از سری آ برای سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۶۰۹۴

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، آکاردیوش میلیک، مهاجم تیم فوتبال ناپولی قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده و قصد دارد این تیم را ترک کند. به همین دلیل مسئولان باشگاه ناپولی به فکر خرید یک جایگزین برای وی هستند.

 

اولین بازیکن مدنظر ناپولی «ودات موریقی» مهاجم تیم فنرباغچه است. البته این بازیکن مشتریان دیگری غیر از ناپولی هم داد؛ یوونتوس، تاتنهام، منچستریونایتد، لسترسیتی و اینتراخت فرانکفورت هم از دیگر باشگاه‌های خواهان موریقی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گزینه دوم مسئولان باشگاه ناپولی برای جایگزینی میلیک، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت است. آزمون یک فصل خوب را در زنیت سن‌پترزبورگ داشته و می‌تواند گزینه خوبی برای این ناپولی باشد. البته هم موریقی و هم آزمون گزینه‌های جدی لاتزیو هم هستند.

 

ناپولی با وجود تعداد زیاد مشتریان خواهان خرید موریقی، خیلی به جذب این بازیکن امیدوار نیست. به همین خاطر در صورتی که آنها اطمینان پیدا کنند نمی‌توانند مهاجم فنرباغچه را جذب کنند، آماده اقدام برای خرید سردار آزمون هستند. این در شرایطی است که آزمون هم پیشنهادی از لاتزیو دارد و اگر بداند که نمی‌تواند به ناپولی برود، راهی این تیم خواهد شد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سردار آزمون ناپولی سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد

رم در بازی هفته سی و سوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ با تامی آبراهام تعویض شد و برای رم به میدان رفت. او موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند. بولونیا در این بازی توسط اوساما ال عزوزی (دقیقه ۱۳)، یوشوا زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

این برد به بولونیا کمک کرد تا ۶۲ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد و رم هم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا