Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری استان بیان کرد: با عنایت به مصوبات ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، تفرجگاه‌ها، مناطق ییلاقی، مناطق کویری، روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود و تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  مرتضی عربی معاون گردشگری استان بیان کرد: با عنایت به مصوبات ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، تفرجگاه‌ها، مناطق ییلاقی، مناطق کویری، روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود و تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن دعوت از مردم برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال کرونا تاکید کرد: روز ۱۲ فرودین ماه و روز سیزده بدر از حضور گردشگران در مناطق مذکور ممانعت به عمل خواهد آمد. 
 
 از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (ساعت صفر روز جمعه ۸ فروردین) تاکنون تعداد ۲ هزار خودرو که قصد گذر از استان خراسان جنوبی را داشته‌اند، به خوبی هدایت شده‌اند.

تعیین دو لایه مراقبتی با حضور هلال احمر، پلیس راه و راهداری در لایه اول و نیروهای بسیجی با نظارت نیروی انتظامی در لایه دوم از اقدامات کنترلی استان در ورودی و خروجی شهرها بوده است.

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی با شناسایی سه مورد مثبت جدید، در روز دوشنبه یازدهم فروردین به ۲۸۵ بیمار رسید که از این تعداد تاکنون ۲۲۹ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگری تعطیل میراث کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۷۶۵ هزار و ۹۷۳ نفر از جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: تعداد بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، و توریستی خراسان جنوبی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین سال جاری ۷۶۵ هزار و ۹۷۳ نفر بوده است.

هادی شاه‌وردی چهارشنبه ۸ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۱۴۰۳ تعداد اقامت‌کنندگان در اقامتگاه‌های رسمی خراسان‌جنوبی ۸۱ هزار و ۴۱۸ نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌جنوبی بیان کرد: ۴ هزار و ۳۰۲ نفر در هتل، ۴۶۲ نفر در اقامتگاه سنتی، ۴ هزار و ۹۴۳ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۲۰ هزار و ۴۷ نفر در مهمان‌پذیرها و ۱۹ هزار و ۵۶۷ نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی اسکان یافتند.

شاه وردی با بیان اینکه میزان اقامت در طرح خانه مسافر هزار و ۷۲۰ نفر بوده است، بیان کرد: ۳۸ هزار و ۹۸۵ نفر نیز در زائر سراها، هزار و ۲۵۶ نفر در اردوگاه‌ها اقامت داشته‌اند و میزان اقامت در مناطق نمونه گردشگری نیز ۵ هزار و ۹۶۵ نفر و در مجتمع‌های بین راهی نیز دو هزار و ۱۷۱ نفر بوده است.

وی ادامه داد: میزان اقامت در اقامتگاه‌های غیر رسمی نیز در این بازه زمانی ۲۴۰ هزار و ۸۰ نفر و در اقامتگاه‌های اضطراری نیز ۵۹۷ نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌جنوبی ادامه داد: در مجموع میزان اقامت در اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری ۳۲۲ هزار و ۹۵ نفر بوده است.

شاه وردی ادامه داد: همچنین تعداد بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، و توریستی خراسان جنوبی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین سال جاری ۷۶۵ هزار و ۹۷۳ نفر بوده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین ماه + نحوه فعالیت بعد از سیزدهم
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • بازدید ۷۶۵ هزار و ۹۷۳ نفر از جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • اسکان ۱۳۰ هزار گردشگر دریایی در مراکز تفریحی گردشگری
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • افزایش ارتفاع امواج دریا در مناطق جنوبی کشور/ از فعالیت‌های تفریحی در مناطق ساحلی اجتناب کنید
  • گشت مشترک تعزیرات حکومتی از مراکز گردشگری و تفریحی