Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@15:50:52 GMT

ادامه تعطیلی مشاغل صنفی غیر ضرور تا ۲۲ فروردین ماه

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۶۴۳۰

ادامه تعطیلی مشاغل صنفی غیر ضرور تا ۲۲ فروردین ماه

آفتاب‌‌نیوز :

رسول جهانگیری اظهار کرد: با توجه به آمار بالای مبتلایان کرونا در اصفهان و قرار گرفتن در وضعیت قرمز، تعطیلی مشاغل غیرضرور در این شهر تا ۲۲ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: البته با بهبود شرایط همه گیری ویروس کرونا در اصفهان، تلاش می کنیم آرام آرام مشاغلی که آسیب و تردد کمتری دارند به چرخه کسب و کار بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: واحدهای صنفی که به مصوبه مذکور عمل نکنند، متخلف صنفی تلقی و پس از پلمب واحد صنفی آنان، تا ریشه کن شدن این ویروس از فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

جهانگیری در خصوص تخلفات برخی مشاغل غیرضرور در این طرح، اظهار کرد: در گشت های مشترک اتاق اصناف و اداره اماکن، به واحدهای متخلفی که در این فاصله زمانی باز بودند، ابتدا تذکر داده می شود و در صورت ادامه تخلف، آن واحد صنفی پلمب خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنفی در اصفهان فعالیت دارند، گفت: از ابتدای طرح فاصله اجتماعی تاکنون، نزدیک به ۵۰۰ واحد صنفی در شهر اصفهان پلمب شده اند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به مطالبات صنفی و شرایط بد اقتصادی در پی شیوع کرونا، تاکید کرد: با توجه به همه گیری این بیماری و ارتباط با سلامت مردم، در حال رایزنی با استانداری اصفهان و انتقال مطالبات واحدهای صنفی به مدیریت استان و کشور هستیم.

وی ادامه داد: در این فضا مطالبه ملی اصناف در سطح کلان کشور مطرح می شود تا بودجه هایی در این باره تخصیص یابد، که البته تصمیم گیری نهایی در این باره بعد از فروکش شدن ویروس کرونا اتخاذ می شود.

جهانگیری با اشاره به اینکه با وجود دستور دولت، متاسفانه برخی بانک ها بدهی های بانکی اصناف و واحدهای تولیدی را دریافت کرده اند، ادامه داد: در حال حاضر به دنبال حل مشکلات مالیاتی، تخصیص وام های کم بهره بانکی و تنفس بدهی های بانکی اصناف هستیم و تمام اتاق های اصناف سراسر کشور مطالبات صنفی را به فرمانداری ها، استانداری ها و در نهایت به کشور انتقال می دهند.

وی همچنین در خصوص تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، توضیح داد: خوشبختانه سیستم توزیع کالا در اصفهان پراکنده و زیاد است و مردم به راحتی می توانند کالاهای اساسی خود را تامین کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مشاغل صنفی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: بادریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در شهر اصفهان در خصوص فروش غیرمجاز دارو‌های ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.


سرهنگ حسین بساطی افزود: در بازرسی از این محل ۴۷ لیتر شربت و ۲۶ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد کشف شد.


وی گفت: متصدی این واحد صنفی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • تداوم اجرای طرح نور در اصفهان / این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود