Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:31:34 GMT

اتراق در بوستان‌های بجنورد ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۶۴۵۶

اتراق در بوستان‌های بجنورد ممنوع شد

هادی زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این راستا در ورودی و خروجی شهر اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از اتراق مردم در روز ۱۳ فروردین انجام می شود و با همکاری نیروی انتظامی به هیچکس اجازه اتراق داده نمی شود.
وی افزود: این در حالی است که محدودیت های زیادی نیز برای تردد خودروها به ویژه مینی بوس های شخصی در محورهای مختلف بنا به دستورالعمل استانداری در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارعی با بیان اینکه به هیچ وجه اجازه اسکان در محدوده پارک های زیرمجموعه شهرداری داده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بنا به دستور استاندار خراسان شمالی دهیاران نیز موظف به کنترل ورودی روستاهای خود در این خصوص شده اند.
وی یادآور شد: تا امروز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مرکز استان خراسان شمالی، ۶ نوبت کل شهر بجنورد در بخش‌های مختلف اعم از خیابانها، معابر و مناطق همجوار بیمارستان ها و درمانگاه ها ضدعفونی شده است.
شهردار بجنورد یادآور شد: این در حالی است که به صورت هر روزه تمامی ایستگاه‌های اتوبوس، باکس های زباله، خودروهای زباله بردار، ایستگاه های تاکسی و فضاهای پرتردد نیز گندزدایی می‌شود و تمامی انبارهای ضایعاتی داخل شهر نیز که اطلاعات آن به شهرداری رسیده بود، پلمب شده است.
زارعی از اجرای طرح ضربتی برخورد با سد معبر خبر داد و گفت: به همین منظور طی ۱۲ نوبت این طرح اجرا و با افراد خاطی برخورد شده است.
وی از اطلاع رسانی در سطح شهر به منظور مراقبت بیشتر شهروندان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و افزود: به همین منظور بیش از ۳۰ بنر در سطح شهر در پارک ها و خیابان ها نصب شده که در آن مردم به ماندن در خانه سفارش شده اند.
زارعی یادآور شد: همچنین به منظور حفاظت فردی پرسنل اداری و اجرایی بسته های بهداشتی طی چندین نوبت بین پارکبانها و پرسنل فضای سبز و دیگر نیروهای شهرداری توزیع شده است.
 وی متذکر شد: همچنین کارگاه های ساختمانی نیز موظف به رعایت موارد بهداشتی شده اند و در صورت عدم رعایت این موارد از امروز پلمب می شوند.
 شهر بجنورد ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی شهرداری بجنورد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی شهرداری بجنورد بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی شهرداری بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز می شود و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قرار است مراسمی در بش قارداش برگزار شود که طی آن به مناسبت روزهای اعلام شده، یک نفر به نمایندگی از فعالان آن عرصه تقدیر می‌شود.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این پیاده روی خانوادگی حتما کفش ورزشی به پا داشته باشند، اظهار کرد: طی مسیر با چای و خرما از شرکت کنندگان پذیرایی می شود. غرفه های فروش غذاهای خانگی در بش قارداش مستقر خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، این مراسم پیاده روی با قرعه کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود و اتوبوس رایگان نیز برای برگشت از بش قارداش به سمت چهارراه ۱۷ شهریور و میدان شهید هماهنگ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها