Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد «قوسیه» در بولتون انگلیس که در پی صدور دستور العمل های دولت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خالی از نمازگزاران است فضای خود را برای بستری کردن بیماران کرونایی در اختیار پزشکان و پرستاران قرار داده است.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از « theboltonnews»،مسجد شهر «بولتون» انگلیس فضای خود را در اختیار پزشکان،پرستارها و مسئولین مراقبت های بهداشتی برای درمان بیماران کرونایی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسجد «قوسیه» که در پی صدور دستور العمل های دولت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و خالی از نمازگزاران است فضای خود را برای بستری کردن بیماران کرونایی در اختیار نیروهای بهداشت و درمان قرار داده است  تا به این ترتیب کاری برای آزاد کردن تختخواب ها در بیمارستان ها انجام دهد.

 

دکتر «محمد جیوا»،عضو جامعه پزشکی بولتون در این باره گفت:هدف از اجرای این طرح حمایت از افزایش ظرفیت بیمارستان ها برای پذیرش بیمارانی کرونایی است که وضعیت وخیم تری نسبت به سایر بیماران دارند.

 

وی ابراز امیدواری کرد که این مسجد بتواند ظرف دو هفته آینده اولین بیماران کرونایی را پذیرش کند.

 

جیوا در عین حال تاکید کرد که هنوز کارهای زیادی باید برای آماده سازی کامل این مسجد به منظور پذیرش بیماران کرونایی انجام شود.

 

دکتر «محمد جیوا» ضمن اشاره به این مسئله که این مسجد استانداردهای مشابه با هر بیمارستان دیگر در این شهر را خواهد داشت گفت:اجرای چنین طرح هایی برای مقابله با بحران کرونا لازم و ضروری است.

 

تا کنون حدود 50 تا 60 داوطلب شامل پزشکان،پرستاران و داروسازان برای خدمت رسانی در این مسجد اعلام آمادگی کرده اند.

 

به گفته دکتر جیوا ،درهای این مسجد که قرار است 55 تخت برای پذیرش بیماران کرونایی در آن گذاشته شود به روی همه شهروندان در بولتون باز است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد جهان کرونا انگلیس بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

 این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا