Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای روابط خارجی آمریکا می‌گوید طی روزها و هفته‌های آتی کشته‌های کرونا در آمریکا بیش از تلفات این کشور در عراق، افغانستان و ۱۱ سپتامبر خواهد بود.

به گزارش مشرق، ریچارد هاس» رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در صحفه توئیتر خود نوشت: آمریکایی های بیشتری نسبت به جنگ افغانستان و یا حملات 11 سپتامبر بر اثر ویروس کرونا کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاس افزود: در روزهای آینده تعدد کشته های کرونا بیشتر از جنگ عراق خواهد بود و در هفته های آتی کشته های کرونا بیشتر از کشته های جنگ افغانستان، عراق و حملات 11 سپتامبر خواهد بود.

رئیس شورای روابط خارجی در پایان توئیت خودآورده است: «غم انگیز و همچنین عصبانی کننده است چرا که عمدتا قابل اجتناب بود .سیاست و سیاست گذاران مهم هستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ویروس کرونا عراق حملات 11 سپتامبر آمریکا ریچارد هاس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

مقاومت عراق از حمله به پایگاه آمریکا در سوریه خبر دادحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراقمقاومت عراق: عین‌الاسد در عراق و دو پایگاه آمریکایی‌ها را در سوریه هدف قرار دادیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت ملی اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران