Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بانوی المپیکی کاراته گفت: المپیک میدان بزرگی است و تمام تلاش کاراته‌کا‌ها این است تا بهترین نتایج را در توکیو کسب کنند. تاریخ انتشار: 15:45 - 12 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۱۸۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سارا بهمنیار درباره شرایط این روزهایش در قرنطینه اظهار داشت: در این روز‌ها که همه مردم جهان درگیر بیماری کرونا هستند، من هم بیشتر تمریناتم را در خانه انجام می‌دهم تا از فرم ایده‌آل بدنی خارج نشوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر ماندن در خانه فرصت خوبی برای ما ورزشکاران است که با دیدن فیلم‌ها بیشتر به آنالیز حریفان خود بپردازند. من هم از این فرصت نهایت استفاده را بردم.

بانوی المپیکی کاراته ایران افزود: خوشحالم بعد از دو سال رقابت فشرده که بیشتر شبیه جنگ بود، توانستم سهمیه المپیک توکیو را کسب کنم. کسب سهمیه در کاراته بسیار دشوار بود و ما مسابقات زیادی را پشت سر گذاشتیم تا در نهایت بتوانیم سهمیه حضور در المپیک را به دست آوریم.

ملی‌پوش کاراته ایران ادامه داد: ارزش موفقیت به دست آمده برای من زمانی بیشتر می‌شود که در بدو ورودم به رده سنی بزرگسالان، در ماراتن کسب سهمیه قرار گرفتم. مسلما کار در این شرایط برای من که نسبت به رقبا کم سن و سال‌تر بودم، دشوارتر بود، ولی با تلاش فراوان، زحمات فدراسیون و کادرفنی به خواسته‌ام رسیدم.

بهمنیار در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تعویق المپیک، زود است از حالا درباره این مسابقات صحبت کنیم، ولی می‌توانم به این نکته اشاره کنم که المپیک میدان بزرگی است و طبیعتا تمام تلاشم من و سایر کاراته‌کا‌ها این است که بهترین نتایج را در توکیو به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: عسگری: تعویق المپیک برای ورزشکاران مصدوم بهتر شد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو سارا بهمنیار فدراسیون کاراته المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد

در مسابقات تیراندازی کسب سهمیه در برزیل، پوریا نوروزیان در رده ششم قرار گرفت و از کسب سهمیه بازماند. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل،  پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز 630/3 به عنوان نفر ششم راهی فینال تفنگ بادی 10 متر شده بود، در فینال نیز ششم شد و از کسب سهمیه بازماند. ورزشکارانی از ایتالیا و صربستان سهمیه المپیک را کسب کردند.

ساعتی دیگر نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ 10 متر به مصاف رقبا می روند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور برزیل برگزار می‌شود.

درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • ۱۰۰ روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • خدمتی پنجم و چهل امیرانی هفتم شدند
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد