Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@06:47:41 GMT

نگران شیوع کرونا در ۱۳ فروردین هستیم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۶۹۳۲

نگران شیوع کرونا در ۱۳ فروردین هستیم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر روز سه‌شنبه در گفت و گو با تاکید بر لزوم توجه مردم به توصیه های پزشکی و قرنطینه خانگی افزود: مهمترین دغدغه ما افزایش پیک مراجعات مردمی بعد از سیزدهم فروردین ماه است و از این رو از مردم می خواهیم در منازل مانده و بیرون نروند.

وی در ادامه با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در این استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز دوازدهم فروردین ماه، ۱۰۳ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیر افزود: ۳۷ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، ادامه داد: در شبانه روز گذشته ، ۳۵ نفر از بیماران بستری در بخش ها پس از  بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۲۰ بیمار بدحال در مراکز درمانی قم وجود دارند.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز دوازدهم فروردین ماه ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم قم روز طبیعت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا قم روز طبیعت کرونا ویروس کرونا قم روز طبیعت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) سمنان در گفتگو با خبرنگاران از تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد.

وی بیان کرد: نخستین دوقلو‌های استان سمنان توسط  الهام صفاریه جراح و متخصص زنان و زایمان با فلوشیپ انکولوژی زنان در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،  علی‌اکبر همتی پزشک متخصص بیهوشی و کادر اتاق عمل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) چشم به جهان گشودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد