Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاخیر دولت در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کنونی برای مقابله با کرونا اظهار داشت: باید از همان روزهای آغاز شیوع کرونا در کشور طرح محدودیت‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی اجرایی می‌شد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

محمدحسین قربانی در‌ گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تاخیر دولت در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کنونی برای مقابله با کرونا اظهار کرد: به اعتقاد من باید از همان نخستین روزهای شیوع کرونا در کشور، همانطور که مورد تاکید وزیر بهداشت نیز بود، طرح محدودیت‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی با شرایط کنونی اجرایی می‌شد، اما ظاهرا تعدادی از دوستان به اشتباه اعتقادی به اجرای قرنطینه و محدودیت‌های سختگیرانه از همان ابتدا نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آستان اشرفیه تصریح کرد: البته عملکرد کشور ما در مقابله با کرونا از بسیاری از کشورهای مدعی مطلوب‌تر بوده است که این مهم در سایه همدلی و همکاری همه ظرفیت‌های نظام با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری و تعهدات جامعه پزشکی و همیاری عامه مردم حاصل شده است.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به تقدیم 40 شهید خدمت در عرصه مبارزه با کرونا، گفت: نباید با خوش‌خیالی تصور کرد که روند کرونا متوقف شده و یا رو به نزول است، بلکه امکان ورود به پیک‌های بعدی این بیماری نیز محتمل است و این امر با توجه خستگی کادر درمانی، اثرات زیان‌بارتری نسبت به پیک‌های اولیه کرونا دارد، لذا ضروری است مردم کماکان به دستورالعمل‌های اجتماعی و توصیه های بهداشتی مقابله با کرونا با جدیت عمل کنند.

چگونه اثرات روحی افرادی که عزیزشان را به دلیل کرونا از دست داده‌اند کاهش دهیم؟جهان پسا کرونا چگونه خواهد بود؟رعایت اصول بهداشتی هنگام خرید در روزهای مقابله با کرونا+فیلمارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به سالمندان درباره ویروس کرونا

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,24/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ویروس کرونا کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ادعای نماینده مشهد درباره فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می‌شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می‌کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم