Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: تمامی مناطق گردشگری استان خراسان جنوبی از جمله اقامتگاه‌ها و امام زاده‌ها تعطیل شدند و البته هتل‌ها به صورت خودجوش برای پیشگیری از شیوع کرونا در بین کارکنان تعطیل کردند.

وی افزود: تمامی ورودی شهرستانهای استان بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا برای تردد خودروهایی با پلاک غیر بومی کنترل می‌شود و اجازه ورود خودروهایی با پلاک های غیر بومی به داخل شهرها به هیچ عنوان داده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: فردا روز طبیعت نیز از تمامی شوراهای شهر و روستاها خواسته‌ایم به هیچ عنوان اجازه ورود گردشگران را به مناطق تفریحی شهری و روستایی نداده و هیچگونه خدماتی از جمله آب و سرویس های بهداشتی در اختیار آنها قرار ندهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی صنایع دستی و گردشگری گردشگری گردشگری استان ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، برگزاری کارگاه خبرنویسی و انتقاد از انتقال آب از پلاکی به پلاک دیگر برای ساخت باغ، برخی از عناوین خبرع=های کوتاه امروز است.    برگزاری اولین کارگاه آموزش خبرنویسی در بردسکن   اولین کارگاه آموزش خبرنویسی با حضور ۴۰ نفر از بسیجیان علاقه‌مند در بردسکن برگزار شد.   به همت دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه و روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بردسکن اولین کارگاه آموزش خبرنویسی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.    دراین کارگاه آموزشی یک روزه، علی نوری خبرنگار این شهرستان به عنوان مدرس، اصول اولیه خبر نویسی و عناصر شش گانه خبر و نحوه تنظیم یک خبر را آموزش داد.   انتقاد فرماندار بردسکن از انتقال آب از پلاکی به پلاک دیگر در بردسکن   فرماندار بردسکن گفت: ۸۰ درصد چاه موتور‌های کشاورزی شهرستان بردسکن، آب را از پلاکی به پلاک دیگر انتقال می‌دهند.   علی دهقان‌زاده در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان افزود: با توجه به بحران خشکسالی و افت شدید منابع آبی، کشاورزان از احداث توسعه باغات به صورت خودسرانه به جد پرهیز کنند.   این مسئول ادامه داد: از مجموع بیش از ۳۶۰ حلقه چاه کشاورزی در شهرستان بردسکن بیش از ۸۰ درصد آنها برای آبیاری به اراضی و باغات خود از پلاکی به پلاک دیگر آب کشاورزی را انتقال می‌دهند.   وی بر اصلاح و بازنگری این قانون توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: هرگونه زراعت جدید از پلاک دیگر و ساخت هرگونه باغ جدید، ممنوع و اولویت با باغ‌های بارده است.  

معرفی سرپرست جدید بخشداری جلگه رخ

سرپرست جدید بخشداری جلگه رخ معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه و سرپرست معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری تربت حیدریه و مسئولان جلگه رخ، «رسول بابایی» به عنوان سرپرست جدید بخشداری جلگه رخ معرفی شد.

 رسول بابایی قبلا در فرمانداری تربت حیدریه دارای سمت‌هایی همچون کارشناس ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و ارتباطات مردمی در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه و سرپرست بخشداری کدکن بوده است.

بخش رخ به مرکزیت شهر رباط سنگ در شهرستان تربت حیدریه با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر دارای دو شهر، ۵۲ روستا و ۴۷ پارچه آبادی است که ۴۸ روستا از این تعداد بالای ۲۰ خانوار هستند و شغل مردم این منطقه اکثرا کشاورزی و دامپروری است.

دیگر خبرها

  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد