Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@19:00:48 GMT

فیلم- آیین گرامیداشت آتش نشان شهید راه خدمت در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۲۰۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 76 MB برچسب‌ها آتش‌نشانی ویروس کرونا اهواز پروندهٔ خبری مجله تصویری کرونا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی ویروس کرونا اهواز آتش نشانی ویروس کرونا اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید محمدجواد چگینی شهید آتش‌نشان قزوینی، یکی از خیابان‌های شهر باید به نام این شهید نامگذاری شود.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین ضمن تسلیت به خانواده آتش‌نشان فداکار شهید محمدجواد چگینی و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد آتش نشانان، اظهار کرد: آتش‌نشانان قهرمانان کم‌ادعا و با اخلاص نامیده می‌شوند، همگان آن‌ها را بشناسند و درس آن‌ها را در خاطر نگه دارند.

وی با اشاره به تلاش مجموعه آتش‌نشانی در مهار و اطفای حریق آتش‌سوزی در خیابان شهیدانصاری، افزود: شهیدچگینی جان خود را فدای خدمت به همنوعان خود کرد و ضرورت دارد با همراهی مسئولان عنوان شهید خدمت را برای این آتش‌نشان فداکار در نظر بگیریم و پاسخگوی مطالبات بحق خانواده این مرحوم باشیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مالی شورای شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود تا به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار، یکی از خیابان‌های شهر و ساختمان مرکزی آتش‌نشانی شهرداری واقع در خیابان مولوی به نام شهید محمد جواد چگینی نامگذاری شود.

چگینی با اشاره به لایحه ادامه روند تملکات اراضی آستان امامزاده حسین (ع) گفت: با همراهی و همکاری نهادهای کشوری شاهد اجرایی شدن طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) هستیم و با همدلی و هم‌افزایی بیشتر می‌توانیم شاهد به ثمر نشستن و بار نشستن این انتظار چندین ساله باشیم.

وی ضمن قدردانی از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی این اقدام را نقطه عطف تاریخی دانست و افزود: سپاه با این اقدام شجاعانه و تحقق وعده صادق هیمنه اسرائیل را در هم شکست و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

کد خبر 745020

دیگر خبرها

  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نام‌گذاری شود
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم