Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@04:40:38 GMT

سردار آزمون و سرپرستی یک دختر ۸ ساله

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۲۸۰

سردار آزمون و سرپرستی یک دختر ۸ ساله

رویداد۲۴ پوریا تابان مجری و گزارشگر سیما که در برنامه‌های خیرخواهانه نیز حضور فعالی دارد در اینستاگرامش از حرکت قابل تحسین سردار آزمون پرده برداشت و نوشت مهاجم تیم ملی سرپرستی یک دختر ۸ ساله را برعهده گرفته است. نکته جالب توجه پست پوریا تابان نقاشی دخترخوانده سردار است که او را در پیراهن استقلال کشیده و برایش فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پست خواندنی تابان را در ادامه بخوانید تا بیشتر در جریان ماجرا قرار بگیرید:
نقاشى دخترى که کودک خوانده سردار شد
وقتى سردار آزمون که حکم برادرم را دارد در واتس آپ برایم نوشت: بالاخره به آرزوم رسیدم، براش نوشتم دو حالت داره یا ازدواج کردى با کسى که دوسش دارى یا یه قرارداد بزرگ با یکى از بزرگترین تیم هاى باشگاهى دنیا بستى.   سردار آزمون جواب داد: پوریا دختردار شدم؛ و من تا تهش رو خوندم و گفتم درود به شرف و انسانیتت پسر.
چند وقت پیش بود که سردار بهم واتس آپ داد: دادااااشى شماره شاهین صمدپور را مى خواهم و بهش دادم.
با شاهین نازنین هم تماس گرفتم و گفتم: عزیز دل، سردار آزمون دنبالت مى گرده.   چند دقیقه بعد شاهین وویس داد که داداااا با سردار حرف زدم مى خواد یک دختر بچه ى بى سرپرست یا بدسرپرست را به کودک خواندگى قانونى قبول کنه.
حالا ... دختر هشت ساله بصورت قانونى کودک خوانده ى سردار آزمون است و برایش نقاشى کشیده و فرستاده روسیه.   سردار هم بى تاب بازگشت به ایران است براى دیدن کودک خوانده ى خود.
سردار آزمون در این سال‌ها بصورت ثابت هزینه هاى بسیارى کودکان بدسرپرست یا بى سرپرست را پرداخت مى کرد که هیچوقت تعدادشان را رسانه اى نکرد.
اما اینبار بصورت قانوى یک "کودک خوانده" هشت ساله دختر دارد که وقتى عکسش را برایم فرستاد اشک در چشمانم جمع شد.   این دختر باهوش و شیرین زبان اونقدر با احساس و ناز است که با کشیدن یک نقاشى خیالى از ذهنش تمام احساسش را بیان کرده تا دل همه ى ما را به آتش بکشد.   سردار آزمون، برادر عزیزم درود به شرفت پسر که انسانیت برایت از هر چیز بالاتر است و با هر قدم نیکت بندگى راستین خدا را به نمایش مى گذارى و قدم به قدم به سوى قله ى انسانیت نزدیک مى شوى.بیشتر بخوانید:آزمون در جمع ۳ فوتبالیست ارزشمند قاره کهن/ گران قیمت‌ترین بازیکنان آسیا   شاهین صمدپور نازنین دم مردانگیت گرم که پهلوان گونه هر دم و بازدم قدم بر مى دارى براى کم کردن غم و رنج بنده هاى خدا و این یعنى اوج بندگى خداوند مهربان.   همانطور که در عکس دوم مى بینید سردار آزمون بر اسب مراد زندگى سوار است و با تمام سرعت به سوى قله ى شرافت، انسانیت، بزرگى، مردمدارى، پهلوانى، مردانگى، مهربانى، افتادگى و فتوت مى تازد.
پوریا تابان دوازدهم فروردین ١٣٩٩   منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سردار آزمون تیم ملی فوتبال کودک خوانده سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، روز دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳، یک کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور، در محدوده شهر شوش دچار حادثه غرق‌شدگی شد، اما جسد او پیدا نشد.

سرانجام پس از ۳ روز تلاش شبانه‌روزی گروه‌های مردمی، امدادی و غواصی، امروز ۹ فروردین، جسد بی‌جان این کودک، چند کیلومتر پایین‌تر از شهر شوش، در محدوده روستای شیخ عیسی، کشف و از رودخانه بیرون کشیده شد.

بی‌احتیاطی والدین و ایمن نبودن سواحل رودخانه‌ها، از جمله عوامل وقوع حوادث غرق‌شدگی کودکان در خوزستان به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • بازداشت مولوی پاکستانی حین تجاوز به دختر 12 ساله
  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • جسد کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور در شوش کشف شد
  • جسد کودک ۴ ساله پس از روز سه در رودخانه شاوور کشف شد
  • کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • شما هم می توانید یک یتیم را سرپرستی کنید ؛ با هزینه اندک شما و همت والای "ماه"
  • عکس‌| ذوق‌زدگی سردار آزمون از استقبال ترکمن‌ها