Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۲۵۲ گروه جهادی بسیجی در مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: ۵ هزار بسیجی تاکنون ۲۰ هزار مکان علیه کرونا ضدعفونی و ۳۲۰ هزار اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی توزیع کرده‌‌اند. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با تبریک اعیاد ماه شعبان و یوم‌الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی  و با اشاره به راه‌‌اندازی قرارگاه سلامت در سپاه استان بوشهربرای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برای مقابله با بیماری کرونا از همان ابتدا شیوع این ویروس اقدامات مهمی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از مردم استان بوشهر در قالب بسیج به صورت داوطلبانه در همه امور برای مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از آن مشارکت دارند تصریح کرد: بیش از 20 هزار و 391 منطقه، اماکن و معابر عمومی علیه ویروس کرونا در شهرهای مختلف استان بوشهر  توسط بسیجیان ضدعفونی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از تولید و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی خبر داد و بیان کرد: در این راستا بسیجیان تاکنون 320 هزار  بسته مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی در بین مردم استان توزیع کرده‌اند.

سردار رزمجو با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در استان تصریح کرد: بیش از 130 کارگاه تولید ماسک توسط بسیجیان در نقاط مختلف استان بوشهر راه‌اندازی و روزانه بیش از 57 هزار ماسک تولید و توزیع می‌کنند.

وی، به تولید و توزیع دستکش یکبار مصرف در استان توسط بسیجیان خبر داد و بیان کرد: با راه‌اندازی کارگاه‌های مختلف شهری و روستایی روزانه 12 هزار دستکش یکبار مصرف در استان بوشهر تولید و توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی برای افزایش آگاهی مردم در مورد ویروس کرونا پرداخت و افزود: تاکنون 11 هزار و 800 مورد اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی در عرصه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا توسط بسیجیان استان بوشهر انجام شده است.

سردار رزمجو تعداد گروه‌‌های جهادی را 252 گروه دانست و  تصریح کرد: تعداد بسیجیان روزانه در تیم‌های مختلف 5 هزار نفر است که این گروه‌ها در قالب درمانی، دانشجویی، مردمی، دانشجویی و دیگر عرصه‌های تخصصی، در تولید ماسک، ضد عفونی اماکن عمومی و آموزش به مردم خدمت می‌کنند.

وی، تولید موشن گرافی و آموزش پیشگیری از ویروس کرونا را از دیگر اقدامات سپاه استان بوشهر دانست و گفت: در حمایت از مدافعان سلامت بسیجیان در فضای مجازی و تولید کلیپ‌های نمایشی و بروشور اقدامات مهمی انجام داده‌‌اند.

71 کارگاه تولید ماسک با مشارکت گروه‌های جهادی استان بوشهر راه‌اندازی شد 602گروه جهادی استان بوشهر در مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند فرمانده سپاه استان بوشهر در گفت‌وگو با تسنیم: طرح ملی غربالگری کرونا توسط تیم‌های بسیجی اجرا شده است + فیلم

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه بسیجیان استان با رعایت تمام نکات بهداشتی در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند تاکید کرد:گروه‌های جهادی استان بوشهر، در قالب تیم‌های آموزشی، تولیدی، توزیعی در شهرها و روستاهای استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/190/ ت

R41363/P/S6,53/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا سپاه استان بوشهر سپاه امام صادق ع تولید و توزیع فرمانده سپاه توسط بسیجیان ویروس کرونا تولید ماسک راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دمشق، این شخصیت‌ها به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق آمدند تا عملیات تنبیهی وعده صادق را تبریک بگویند و بر ادامه هم پیمانی خود با ایران در مسیر نبرد با اشغالگران صهیونیستی تاکید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شرکت کنندگان با اشاره به اینکه عملیات تنبیهی ایران عقبه رژیم صهیونیستی را آسیب پذیر کرد، تاکید کردندکه در سایه این عملیات وعده صادق موازنه قدرت راهبردی در جهان به نفع محور مقاومت تغییر پیدا کرده است.

عبد الکریم شرقی عضو ارشد جبهه خلق برای آزادی فلسطین درباره این دیدار گفت: آمدیم تا اعلام کنیم جمهوری اسلامی ایران در یک سنگر ایستاده ایم، این مسیر را ادامه می‌دهیم تا به پیروزی نهایی برسیم.

خانم رائده احمد از فعالان فلسطینی نیز گفت: وقتی که اخبار عملیات موشکی و پهپادی ایران را از رسانه‌ها شنیدیم، شادی کردم و گفتم که فلسطین از دست نرفته است، فلسطین با وجود هم پیمانانی مانند ایران اسلامی حتما آزاد خواهد شد، به دولت‌های سازشکار عرب می‌گویم، عزت و اقتدار را از ایرانیان بیاموزید.

شرکت کنندگان در این نشست خاطرنشان کردند: عملیات وعده صادق ابهت گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست داد و با سیلی مقتدرانه ایران، هیمنه دروغین اسرائیل فرو ریخت.

اسماعیل سنداوی نماینده جهان اسلامی فلسطین در سوریه در این خصوص می‌گوید: موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین پایگاه رژیم صهیونیستی یعنی نفتالیم را هدف قراردادند، بنابرین صهیونیست‌ها می‌دانند که جای امنی در سرزمین‌های اشغالی ندارند و باید هرچه زودتر سرزمین ما را ترک کنند.

همچنین در این دیدار شرکت کنندگان وحدت میادین محور مقاومت را یادآور شدند و به دشمن صهیونیستی هشدار دادند، در صورت ادامه کشتار مردم بی گناه غزه، با عملیات زلزله آسای رزمندگان مقاومت مواجه خواهند شد.

حسین اکبری سفیر کشورمان نیز در این دیدار گفت: رژیم صهیونیستی از هیچ توان نظامی برخوردار نیست، ارتشش شکست خورده و به لحاظ سیاسی از درون در حال فروپاشی است، در جامعه جهانی تنفر گسترده‌ای علیه آن وجود دارد، این رژیم می‌داند که راهی در برابر نمانده جز اینکه به اراده محافل بین المللی تسلیم شود.

دیگر خبرها

  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • فرمانده سپاه تهران: گروه آموزش‌دیده «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)