Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@20:06:50 GMT

بانوی ۹۸ ساله مشهدی کرونا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۲۸۸

بانوی ۹۸ ساله مشهدی کرونا را شکست داد

به گزارش وب‌دا، شاپور بدیعی  اظهار کرد: این بانوی سالمند که ۲۷ روز پیش به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ و شدت بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا(ع) بستری‌شده بود با تلاش تیم‌های پزشکی و درمانی توانست از بحران بیماری عبور کرده و سلامتی خود را بازیابد.

سلامتی مادرم را مدیون لطف الهی و تلاش کادر درمانی کرونایی‌ها هستم/ مردم در خانه بمانند

فرزند این مادر ۹۸ ساله بهبودیافته کرونایی با قدردانی از اقدامات تیم درمانی مادرش، گفت: سلامتی مادرم را مدیون لطف الهی و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کادر درمانی کرونایی‌ها هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیده حسن‌زاده اظهار کرد: مادرم از اوایل اسفندماه سال گذشته علائم مشکوک به کرونا را با تب و لرز شدید و درد در قفسه سینه، قلب و سر داشت که بلافاصله سی‌تی‌اسکن و آزمایش‌های لازم را گرفتیم که جواب آن‌ها با نظر پزشکان مثبت اعلام شد.

وی افزود: پس از مثبت بودن کووید ۱۹ مادرم، او را در تاریخ ۱۵ اسفندماه سال ۹۸ در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شد و به مدت ۲۷ روز در این مرکز درمانی بستری بود.

فرزند مادر ۹۸ ساله بهبودیافته کرونایی ادامه داد: مادرم سابقه بیماری کلیه داشته، اما کرونا خوشبختانه توانست بهبودی خود را بازیابد و من و تک‌تک اعضای خانواده‌ام سلامت او را مدیون لطف الهی و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کادر درمانی کرونایی‌ها هستیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات بی‌پایان از کادر درمانی، تصریح کرد: از تلاش مدافعان سلامت در امر درمان تمامی بیماران کرونایی به‌خصوص مادرم تقدیر و تشکر ویژه ‌می‌کنم و عاقبت‌به‌خیری تمامی آنان را از ایزد منان مسئلت می‌کنم.

حسن‌زاده تأکید کرد: من و اعضای خانواده‌ام همواره به توصیه مسئولان در مورد در خانه ماندن گوش کردیم و از اول اسفندماه سال گذشته که ویروس کرونا در کشور وارد شد تا این لحظه که بیش از ۴۰ روز از آن زمان سپری‌شده، از خانه بیرون نیامدیم و تنها مورد خروجمان از منزل برای پیگیری موارد درمانی مادرمان بوده است.

فرزند مادر ۹۸ ساله بهبودیافته کرونایی خطاب به عموم مردم، گفت: از مردم می‌خواهم که به توصیه‌های مسئولان ستاد مبارزه با کرونا گوش کنند و در خانه بمانند تا کادر درمانی کرونایی‌ها دغدغه‌ای در جهت اضافه شدن تعداد این نوع بیماران نداشته باشند و تمرکزشان فقط معطوف درمان بیماران فعلی باشد.

منبع: الف

کلیدواژه: کادر درمانی کرونایی ها ۹۸ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود

به گزارش همشهری آنلاین، چندی قبل زن جوانی هراسان به یکی از کلانتری‌های جنوب تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: یکی از اراذل و اوباش‌ محل به‌نام بیژن به خواستگاری دختر ۱۷ساله‌ام آمده بود اما به‌ خاطر شرارت‌هایش و اعتیادی که به الکل دارد، جواب منفی دادیم اما او کینه به دل گرفت.

شاکی ادامه داد: روز حادثه، بیژن و ۲ نفر از دوستانش که به‌ خاطر مصرف مشروبات الکلی در حالت طبیعی نبودند به‌ سمت خانه ما حمله کردند و پس از شکستن قفل درب با میله‌ آهنی وارد خانه شدند و پس از ضرب‌ و شتم اعضای خانواده‌ام، دخترم را به‌ قصد آدم‌ربایی سمت خودروی خود بردند. آنها قبل از اینکه فرار کنند، در جریان ارتکاب جرم، مرد همسایه را که قصد داشت دخترم را نجات دهد، از راه‌پله‌های طبقه دوم ساختمان به پایین پرتاب کردند.

فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد | کتکم می‌زد و دست‌هایم را می‌سوزاند خواستگار جدید قاتل خواستگار سابق شد | بازخوانی پرونده جنجالی میدان کاج سعادت آباد

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خیلی زود راهی صحنه جرم شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته، پلاک خودروی موردنظر را شناسایی کردند که در ادامه نیز تردد ماشین آنها در حوالی شهرستان آمل ردیابی شد و همین سرنخ کافی بود متهمان در یک‌ قدمی بازداشت قرار بگیرند.

اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری ۳ مرد جوان ادامه داشت، اما هنگامی که آنها متوجه شدند از سوی پلیس تحت تعقیب هستند، دختر جوان را رها کردند و به‌ صورت جداگانه متواری شدند.

پس از بازگشتن دختر جوان به خانه‌اش، تحقیقات جنایی ادامه پیدا کرد و مشخص شد خواستگار شرور در خانه پدرش واقع در محله قرچک مخفی شده است. ساعتی بعد کارآگاهان راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چنددقیقه‌ای او را طی یک عملیات ضربتی بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس، خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر ربودن دختر جوان با همدستی ۲ نفر از دوستانش اعتراف و عنوان کرد به‌ خاطر اینکه مشروبات الکلی مصرف کرده، مرتکب جرم شده است.

با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات جهت دستگیری ۲ اراذل و اوباش فراری دیگر ادامه دارد.

کد خبر 844336 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم آدم‌ربايى حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • تاکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • تلاش هر ساله آرسنال برای قهرمانی لیگ! (فان) / فیلم
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • مهدی کوشکی: به خاطر توهین ریحانه پارسا به مادرم ازدواج نکردیم
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!