Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:24:40 GMT

عده‌ای ناشناس فنس‌ زمین چمن مصنوعی قرچک را شکستند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۲۹۴

عده‌ای ناشناس فنس‌ زمین چمن مصنوعی قرچک را شکستند

به گزارش ایرنا، با وجود قفل کردن و جوش دادن درب زمین‌های چمن مصنوعی توسط شهرداری قرچک به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ناشی از اجتماع مردم، عده ای از افراد ناشناس بدون توجه به هشدارها و بنرهای نصب شده، اقدام به شکستن و خم کردن فنس‌ها کرده و به زمین‌چمن وارد شدند.

این اقدام در حالی صورت گرفته که به دستور ستاد مبارزه با ویروس کرونا، ورود به اماکنی که پلمب و یا مسدود شده‌اند، تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ورود به بوستان‌های شهر قرچک ممنوع است

شهردار قرچک در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ورود به بوستان‌های شهر قرچک به ویژه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع است.

محسن خرمی شریف افزود: شهرداری قرچک از ابتدای امروز سه‌شنبه، نسبت به مسدود کردن ورودی بوستان‌های شهر به ویژه پارک جنگلی زیباشهر اقدام کرده اند و با همکاری نیروی انتظامی از حضور افراد و خانواده‌ها در پارک‌ها و بوستان‌های قرچک جلوگیری کرده و نسبت به توجیه آن‌ها در خصوص تبعات ناشی از اجتماع در بوستان‌ها اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و پارک جنگلی شهر قرچک  در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ‌بسته و تعطیل است و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی تأکید کرد: مدیریت شهری قرچک خود را موظف به اجرای دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا می‌داند و علاوه بر ضدعفونی کردن معابر و اماکن اصلی، آموزش‌های شهروندی پیشگیری از بیماری را در قالب‌های استند، بیلبورد، پوستر و بروشور در سطح شهر انجام داده است.

شهردار قرچک از مردم خواست تا به هشدارها و بنرهای نصب شده در پارک‌ها، چمن های مصنوعی و سطح شهر توجه کرده و مسئولان را در کنترل این بیماری یاری رسانند.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

براساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ تاکنون ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

از ظهر دیروز تا امروز ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۶ هزار و ۶۰۶ مورد رسید.

تا کنون ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۸۹۸ نفر رسید.

 ۳۷۰۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

مشارکت در طرح غربالگری کرونا در کشور از مرز ۶۵ میلیون نفر گذشت و توصیه وزارت بهداشت به مردم، مشارکت در خوداظهاری از طریق سامانه salamat.gov.ir است.

برچسب‌ها ویروس کرونا قرچک روز طبیعت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرچک روز طبیعت ویروس کرونا قرچک روز طبیعت ویروس کرونا بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست و پای بازیکنان ایران خونی شد

رامین رضائیان از کیفیت بد زمین چمن مصنوعی تیم ملی ترکمنستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رامین رضائیان پس از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال از ترکمنستان در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران گفت: شرایط بازی در ترکمنستان سخت است. آنجا زمین چمن وجود ندارد و فقط زمین مصنوعی است. بازی خوبی بود و همین که توانستیم ببریم، خوب بود.

او درباره وضعیت زمین ترکمنستان گفت: صد درصد احتمال مصدومیت را بالا می‌برد. مطمئناً اگر تکلی اتفاق می‌افتاد کل بدن زخم می‌شد. دست و پای خیلی از بازیکنان هم خونی شده و همین هم به خاطر کیفیت پایین چمن مصنوعی است. خوشحالم این دو بازی را بردیم و امیدوارم تیم ملی همین روند را به خوبی طی کند. خیلی مخلصیم. دیگر لطفاً سوال نپرسید!

مدافع تیم ملی در مورد اینکه محمد قربانی اولین بازی خود را در تیم ملی انجام داده هم گفت: تبریک می‌گویم به او و امیدوارم همه جوان‌ها این‌طور تلاش کنند و زحمت بکشند. آینده برای آنهاست.

کد خبر 739733

دیگر خبرها

  • جشن روزه اولی ها در قرچک
  • بوم گردی در روستای امین آباد قرچک
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • رامین رضاییان: دست و پای‌مان در زمین ترکمنستان خونی شد
  • دست و پای بازیکنان ایران خونی شد
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
  • عکس| بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا