Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به نزدیک شدن به ۱۳ فروردین ماه محدودیت‌های سختگیرانه‌تری برای جلوگیری از تردد مردم در استان خوزستان به خصوص شهرهای شمالی استان اعمال شده است. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمد طاهری در نشست کمیته ترافیک آبادان بیان کرد: با درخواست شهروندان و به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا مسیرهای خروجی و راه‌های روستایی آبادان در روز 13 فروردین (روز طبیعت) بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری‌های آبادان، اروندکنار و چوئبده  از سه شنبه شب، شبکه آب تمام پارک‌ها و فضای سبز را  تا چهارشنبه شب به صورت 24 ساعته باز خواهند گذاشت تا جایی برای نشستن شهروندان نباشد.

معاون عمرانی فرماندار ویژه آبادان گفت: مسیر پل کابلی امامرضا (ع) به صورت رفت و برگشت، مسیر شهرداری، میدان انقلاب، بلوار ساحلی، فلکه انسی نیز توسط شهرداری آبادان به کمک ماموران راهور مسدود خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین میدان شطیط، گلزار شهدا نبش جاده خضر، ورودی روستای سید حسن حکیم توسط شهرداری آبادان به کمک پلیس راه و راهور مسدود می‌شود.

وی افزود: جاده قفاص، سه راه مدن و سه راه سادات آبادان نیز توسط راهداری به کمک پلیس راه مسدود خواهد شد.

معاون عمرانی فرمانداری آبادان بیان کرد: راه‌های همه روستاهای بخش مرکزی آبادان توسط دهیاران و راه‌های منتهی به شهر چوئبده و اروند کنار، و همه روستاهای اروندکنار آن توسط دهیاران و شهرداری مسدود خواهد شد.

وی گفت: امنیت مسیرهای مسدود شده در حوزه شهری با بسیج و نیروی انتظامی و حوزه روستایی با مرزبانی خواهد بود.

انسداد ورودی و خروجی ایذه

حسین لامی‌زاده اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ لازم برای حفظ سلامت مردم انجام شده و مسیر منتهی به تمام نقاط گردشگری و تفرجگاه‌های شهرستان ایذه مسدود شده‌است.

وی با بیان اینکه در روز 13 فروردین به دلیل اجتماع مردم احتمال شیوع ویروس کرونا بالاست گفت: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از تردد آنها طرح فاصله گذاری اجتماعی در دست اجرا است و تمام توان برای سلامت مردم ایذه به کار گرفته شده است.

فرماندار ایذه از ممنوعیت تردد خودروها در خیابان‌های شهر ایذه اطلاع داد و افزود: خودروهایی که در روز 13 فروردین در خیابان های شهر تردد کنند پنج میلیون ریال جریمه می شوند.

لامی زاده تاکید کرد: اگر شخصی به بیرون از شهر رفته باشد و یا از روستاهای اطراف به درون شهر آمده باشد تا پایان این ممنوعیت حق بازگشت نخواهد داشت.

وی از برخورد با مدیران و کارمندانی که روز 13 فروردین از خانه‌هایشان خارج می‌شوند خبر داد و تصریح کرد: کارمندان روز 13 فروردین باید در خانه بمانند و با کسانی که خلاف این کار را انجام دهند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و مدیرانی که از این دستور سرباز بزنند نیز پس از شناسایی و بررسی تخلفات به دادگستری و شورای بررسی تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

ممنوعیت ورود گردشگران به پارک ملی دز

رییس پارک ملی دز گفت: به‌منظور مقابله با بیماری کرونا ورود گردشگر به پارک ملی دز ممنوع شد.

رضا قپانچی افزود:ورود گردشگران به پارک ملی و منطقه حفاظت شده دز بمنظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا  تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی گفت: این اقدام  با هدف حفظ سلامت هموطنان و جلوگیری از ازدحام شهروندان انجام شده و استقرار و نصب  چادر در همه مناطق تحت حفاظت محیط زیست استان خوزستان از جمله پارک ملی و منطقه حفاظت شده دز تا اطلاع بعدی  ممنوع و غیر قانونی است.

قپانچی از مردم خواست ضمن همکاری در راستای سلامت فردی خود و خانواده به ویژه در روز دوستی و انس با طبیعت (13 فروردین ماه ) و قطع زنجیره کرونا ویروس در خانه بمانند.

انسداد ورودی اندیکا از سمت مسجدسلیمان

سرپرست فرمانداری اندیکا گفت: ورودی اندیکا از سمت مسجدسلیمان ، به منظور جلوگیری از تجمع مردم در بوستان‌ها و طبیعت منطقه، از بعدازظهر روز دوشنبه بسته شد.

حیدر کاظمی بیان کرد: این جاده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر آن، پیش از پل گدار بسته شده و تنها به خودروهای امدادی،حامل های نفتی و مواد غذایی اجازه تردد داده می‌شود.

وی افزود : با هرگونه تجمع در روز 13 فروردین نیز برخورد شدید قانونی می شود و به شهروندان توصیه می کنیم همچنان در خانه بمانند.
سرپرست فرمانداری اندیکا ادامه داد: تنها هدف ما سلامت جامعه و است که انتظار میرود شهروندان در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

راه اندازی آزمایشگاه دزفول

یوسف پریدار در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت: دومین آزمایشگاه مرکز تشخصی مولکولی ویروس کوئید 19 در استان خوزستان؛ در شهرستان دزفول افتتاح شد.

وی با بیان اینکه اعتبار این آزمایشگاه یک میلیارد و سیصدمیلیون تومان است، افزود: در این آزمایشگاه نمونه‌های شهرستان دزفول،  شوش و گتوند انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، گفت: در هر شیفت کاری حداقل 20 نمونه را می‌توان با کیفیت بالا تست انجام بدهیم؛ در صورت لازم قابل به افزایش است.

کهگیلویه و بویراحمد| پرداخت‌های بدون تماس به‌وسیله فناوری‌های نوین از راه‌های مقابله با شیوع کرونا است

شهروندان مشهدی: خانه امن را به بهانه «سیزده‌بدر» رها نمی‌کنیم/طبیعت‌گردی پس از شکست کروناآخرین اخبار کرونا در آذربایجان شرقی|‌ از محدودیت‌های شدید ترافیکی در روز طبیعت تا کاهش پروازها
انتهای پیام/331/ع R41468/P1494/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز 13 فروردین پارک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از دیروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه آغاز و تا روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

محدودیت‌های اعلام شده به شرح زیر است:

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه اول اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وسیله نقلیه سبک

الف) محور کندوان:

- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱) از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.

۲) از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل.

۳) از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)

۴) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

۵) تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

ب) محور هراز:

۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وسیله نقلیه سنگین

۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

۲- محور هراز:

الف) تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

ب) تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ و ۳۱ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال