Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:07:45 GMT

بازگشت «پایتخت ۶» پس از کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۴۵۳

بازگشت «پایتخت ۶» پس از کرونا

سیروس مقدم عصر سه شنبه با اشاره به مشکلات تولید مجموعه پایتخت ۶ با توجه به شیوع بیماری کرونا، گفت: فیلمبرداری پروژه پایتخت علیرغم حوادث و اتفاقات ماه های پایانی سال گذشته، طبق برنامه و زمان بندی توافق شده با موفقیت پیش رفت هیچ کدام از آن اتفاقات ناگوار تاثیر سویی بر روند کار نگذاشت تا اینکه با شیوع ویروس منحوس کرونا، استان مازندران و شهر شیرگاه هم مثل دیگر شهرهای کشور و تمامی دنیا تحت تاثیر گسترش این بیماری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما از اواخر بهمن ماه و تمامی اسفند را علیرغم خطرات و نگرانی های گروه و خانواده هایشان به کارمان ادامه دادیم. تهیه کننده خانم الهام غفوری تمامی تمهیدات بهداشتی و پزشکی را به کار گرفت. با اعزام یک تیم پزشکی مجرب از بیمارستان نیکان تهران و تمامی وسایل استریل و بهداشتی (ماسک، دستکش، روکفشی، مواد ضدعفونی کننده و ...)، قرنطینه محدودی را برای گروه اعمال کردند. لوکیشن ها، محل اسکان گروه، وسایل صحنه، لباس ها و ... همگی ضدعفونی و هر روزه مراقبت می شد.
مقدم ادامه داد: از زمانی که وزیر بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و دیگر نهادهای ذیربط اعلام کردند که دیگر تجمعات، نزدیکی افراد به یکدیگر و ... بایستی کنترل شود، ما هم طبیعتا از این قاعده و قانون مستثنی نبودیم.
کارگردان «پایتخت» اضافه کرد: از آنجایی که قسمت هایی از بخش پایانی و خاتمه فیلمنامه به آمدن بهتاش به تهران و جذب شدنش به فوتبال حرفه ای مربوط می شد و بخش های جذاب دیگری به خانواده نقی و بهبود و رحمت در همین راستا می پرداخت، حتما می بایستی در فضای فوتبالی و مسابقات ورزشی و همزمان قصه خانوادگی در اجتماع شهری، اتفاق می افتاد. با توجه به تعطیلی تمامی مسابقات ورزشی و لیگ برتر و همچنین منع تردد و تجمع در تهران و مازندران، ناخواسته و علیرغم میل باطنی مان، کار تصویربرداری هم در سطوح ورزشی و هم در بخش های خانوادگی غیرممکن بود. به همین دلیل ما به تعهدمان که همان ساخت و پخش ۱۵ قسمت پایتخت برای ایام نوروز بود، عمل کردیم.
مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که شیوع ویروس کرونا جهانی شده و بسیاری از پروژه های سینمایی و تلویزیونی و سریالی در حال ساخت و تولید در ایران و جهان متوقف شده است. خانواده های تیم پایتخت مثل دیگران، نگران فرزند، همسر، والدین شان و ... هستند. هر تردد و تجمع با مورد و بی مورد به منزله شیوع و گسترش این بیماری است. بنابراین پایتخت در ۱۵ قسمت طبق قرار و تعهدش در تعطیلات نوروز پخش خواهد شد و تنها قسمت های آخر و فینال آن طلب مخاطبین از ما می باشد که اولین روزی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کنند تیم پایتخت گِرد هم جمع شده و فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا ... به محضر مردم عزیز تقدیم می کنند.
براساس اعلام سیما فیلم، مقدم در پایان اضافه کرد: این مژده را به مخاطبین پایتخت می دهم که قسمت های پایانی مثل همیشه با قدرت، مفرح و جمع شدن دوباره خانواده گِرد هم انجام می پذیرد. در پایان از صبر و حوصله و همراهی و سعه صدر مدیران تلویزیون، دولتمردان و مردم عزیز سپاسگزارم.

برچسب‌ها ویروس کرونا تلویزیون پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تلویزیون ویروس کرونا تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید سرزده از اداره کل پست استان اردبیل اظهار کرد: برخی گزارشات و نارضایتی‌ها از عملکرد مأموران و دفاتر پستی مشهود است که تذکرات لازم برای دقت بیش از پیش در انجام وظایف ضروری است.

وی با اشاره به این اصل مهم دینی که حرمت مال مردم به منزله حرمت خون آنهاست، خاطرنشان کرد: هرگونه سهل‌انگاری در صیانت از مال مردم غیرقابل قبول است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل هرگونه اهمال کاری در برخورد با اموال مردم را مستحق برخورد قانونی دانست.

آفاقی توجه به رسالت خطیر امانتداری و همچنین جلب رضایت مردم با خدمت‌رسانی شایسته را یادآور شد و بیان کرد: حرمت مال مردم به منزله حرمت خون آنهاست و پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم در جامعه قرار دارد.

کد خبر 6086411

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند